اخبار سیاسی

کوهستان بل. طبیعت زیبای شهرستان اقلید

موقعیت جغرافیایی : کوهستان بل یا سنگ شیر واقع در جنوب شهرستان اقلید به صورت مجموعه قلل 3400 متری در اطراف قله اصلی خودنمایی میکند.

24 فروردین 1403

کاوش در جادوی نقشه ها؛ اهمیت نقشه در بازی های ویدیویی چیست؟

مدت کوتاهی پس از تولد دیوید گیدر (David Gaider)، طراح و نویسنده داستان کانادایی، والدینش مجموعه ای از دایره المعارف های سال 1971 را خریدند تا که در زمان تولد، دانشی در مورد جهان را برای او فراهم کنند. جالب است بدانید که او هنوز نقشه هایی را که در آن ها گنجانده...

11 فروردین 1403

حمایت تمام قد وزارت میراث فرهنگی از توسعه گردشگری خوزستان

خبرگزاری مهر/ براساس سخنان وزیر میراث فرهنگی کشور، حمایت تمام قد وزارت میراث فرهنگی از توسعه گردشگری خوزستان صورت می گیرد.

26 بهمن 1402

ایران و عربستان آماده از سرگیری روابط در حوزه گردشگری هستند، برنامه ریزی برای سفر زمینی گردشگران عربستانی

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت با اشاره به تقدیم استوارنامه سفیر عربستان به رئیس جمهوری در چند روز گذشته، یادآور شد: همکاری های ایران و عربستان در حوزه گردشگری توسعه خواهد یافت.

4 آبان 1402

سازندگان از بازار مسکن فرار کردند، هزینه ساخت مسکن چه تغییری کرد؟

مهدی احمدی، کارشناس سرمایه گذاری و اقتصاد مسکن نیز در مصاحبه با خبرگزاری با اشاره به عقب ماندگی بخش مسکن از فراوری، گفته است: فراوری مسکن از برنامه ای که باید باشد، عقب هستیم و اتفاقی خاصی نیفتاده است که حالا تورم را کاهش دهد.

20 شهریور 1402

ارز اقلام دامپزشکی تغییر کرد

مشاور وزیر جهادکشاورزی در نامه خطاب به یکی از معاونت های این وزارتخانه خاطرنشان کرد که تمامی اقلام دامپزشکی (دارو، واکسن، افزودنی ها مواد اولیه دارویی دامپزشکی، مکمل، کنسانتره و ...) به تالار دوم ارزی منتقل گردد.

13 شهریور 1402

تاریخ سازی فضایی هندی ها؛ کاوشگر چاندرایان، 3 بر روی ماه به حرکت در آمد

یورونیوز نوشت: در حالی که کاوشگرچاندرایان-3 پس از فرود موفقیت آمیز بر سطح کره ماه به حرکت درآمده است، مردم هند این دستاورد فضایی را جشن گرفته اند.

3 شهریور 1402

ایرانسل پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی را دریافت کرد

ایرانسل موافقت نامه پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی (UNSP) را از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دریافت کرد.

25 مرداد 1402

دلیل ایجاد صف در پمپ بنزین ها ، توزیع بنزین در کلانشهرها به روال عادی جریان دارد ، چرا برخی جایگاه ها کارت آزاد ندارند؟

سخنگوی صنف جایگاه داران سوخت کشور در مورد دلایل تشکیل صف در پمپ بنزین ها در شهر تهران گفت: به دلیل افزایش مصرف در استان های دیگر شاهد تاخیر در ارسال فراورده ها بودیم، ضمن اینکه هر جایگاه سوخت نیم ساعت برای تغییر شیفت تعطیل می شود، در کنار اینها خرابی کارتخوان...

24 مرداد 1402

ادعای نیوزیلند درخصوص کوشش ایران برای دخالت در امور داخلی این کشور

ایسنا نوشت: سرویس اطلاعات و امنیت نیوزیلند در راستای فضاسازی علیه ایران، روسیه و چین مدعی شد که این کشورها برای دخالت در امور داخلی نیوزیلند کوشش می نمایند.

20 مرداد 1402

خطر بیخ گوش لهستان؛ نیروهای واگنر در گذرگاه سووالکی

نخست وزیر لهستان از حضور بیش از 100 نیروی واگنر در گذرگاه سووالکی اطلاع داد.

7 مرداد 1402

رائفی پور به کشور بازگشت

کاردار سفارت جمهوری اسلامی ایران در ریاض از بازگشت علی اکبر رائفی پور از جده به مقصد تهران در عصر امروز پنجشنبه اطلاع داد.

22 تیر 1402

استاندار تهران برای بازسازی بازار ضرب الاجل داد ، هیچ چیزی نمی تواند مانع ایمن سازی بازار تهران گردد

چندی است موضوع ایمن سازی بازار تهران مورد توجه مسئولان شهری و دولتی قرار گرفته و حساسیت برانگیز شده است، به گونه ای که وزیر کشور شخصاً از بازار بازدید کرد و استاندار تهران نیز برای حل مسائل موجود ضرب الاجل داد.

29 خرداد 1402

ترفند گره نخوردن گردنبند ؛ 9 ایده برای بسته بندی جواهرات در زمان اسباب کشی و سفر ، استفاده از دکمه برای حمل گوشواره های میخی!

این روزها فصل اسباب کشی و سفر است، نگهداری مناسب و ایمن جواهرات و بعلاوه بسته بندی درست آنها در این زمان اهمیت بسیاری پیدا می نماید که در مطلب زیر ما به بعضی از آنها اشاره می کنیم.

29 خرداد 1402

صنایع دستی در 4 بخش سیاسی و مالی و اجتماعی و فرهنگی نقش آفرینی می کند

ایسنا/ براساس خبرهای واصله، صنایع دستی در 4 بخش سیاسی و مالی و اجتماعی و فرهنگی نقش آفرینی می کند.

25 خرداد 1402

جزییات نو از پرداخت یارانه و کالابرگ الکترونیک در 1402، یارانه نقدی به غیرنقدی تبدیل می گردد؟

دستیار ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی جزئیات جدیدی از پرداخت یارانه در سال 1402 و کالابرگ الکترونیک ارائه کرد.

20 خرداد 1402

ضرورت راه اندازی زنگ مطالعه در مدارس

به گزارش خبرنگاران در همدان، حسن رضانیا اظهار کرد: یکی از مطالبات جدی مقام رهبری راه اندازی زنگ مطالعه در آموزش و پرورش است که ضروری است اداره کل آموزش و پرورش، کتابخانه های عمومی و کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان استان با برقراری تعامل با یکدیگر نسبت...

12 خرداد 1402

نگاهی به مناسبات سیاسی، مالی و فرهنگی دنیا اسلام با شرق آسیا

به گزارش خبرنگاران، پژوهشکده تاریخ اسلام کتاب ورود اسلام به کره؛ گزارشی تاریخی نوشته هی-سو لی با ترجمه مشترک مجتبی خلیفه و فاطمه رستمی راد را به چاپ رسانده است.

9 خرداد 1402

روزنامه جمهوری اسلامی خطاب به دولت: با چند عزل و نصب، مسائل حل نمی گردد

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:عملکرد نادرست حکمرانان کشورمان، عوارض منفی زیادی در جامعه برجای گذاشته که خطرناک ترین آن ها سست شدن اعتقادات مذهبی مردم است.

29 فروردین 1402

روابط عمومی: تکذیب سابقه حراست برای سرپرست وزارت آ .پ ، تکذیب سرقت علمی

بعضی دیگر ادعا نموده اند که سرپرست تازه آموزش و پرورش، اصلا معلم نبوده و از شرایط معلمان خبر ندارد که در پاسخ به این موضوع عنوان می گردد صحرایی، سابقه 15 سال تدریس به عنوان معلم رسمی آموزش و پرورش را در کارنامه خود بر عهده دارد. وی تربیت معلمی بود. در...

17 فروردین 1402
تعداد: (234)