همایش کمپرها در کیش برگزار گردید

به گزارش فدایی داری، همایش کمپر های کشوری در کیش با هدف کاهش تلفات جاده ای برگزار گردید.

همایش کمپرها در کیش برگزار گردید

فدایی داری بندرعباس-رییس هیات اتومبیلرانی کیش و مسئول حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی کیش از حضور 100 اتومبیل کمپر در همایش کلوپ ملی کمپینگ و کاروانینگ کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در کیش اطلاع داد و گفت: گردشگری مالی، حمایت از محیط زیست و توسعه کمپین ایمنی جاده ها از اهداف این همایش است.

حسین نبوی با بیان این مطلب که این خودرو ها از امکاناتی مانند، محل خواب و اسکان، سرویس بهداشتی، حمام و آشپزخانه برخوردارند، گفت: این گروه همزمان با سفر های خود، زندگی می نمایند و به این طریق از سبک خاصی از زندگی برخوردارند.

او گفت: تمام این افراد حامی محیط زیست و حیوانات هستند و این فرهنگ را در تمام سفر های خود ترویج می دهند.

نبوی با تاکید بر صرفه مالی این سفرها، گفت: این پویش می تواند به ترویج سفر های زمینی و دریایی به کیش نیز بیانجامد و به صنعت گردشگری کیش یاری کند.

حسین نبوی گفت: روز 21 دی ماه تمام خودرو ها از ساعت 12 تا 19 در محل پارکینگ سابق هدایت و رانندگی واقع در روبروی مرکز تجاری مستقر هستند و مردم می توانند اتومبیل ها را از نزدیک بازدید نمایند.

وی تعداد کمپر های شرکت نماینده را حدود 100 اتومبیل بیان کرد و گفت: این گروه از شهر های مختلف کشور مانند تهران، قزوین، مشهد، نیشابور، سبزوار، بوکان و اصفهان به کیش آمده اند.

این گروه کمپری با میزبانی هیات اتومبیلرانی کیش و حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی از تاریخ 18 دی ماه، در محل کلبه هور مستقر شده اند و تا 22 این ماه حضور دارند.

سومین همایش کشور کلوپ ملی کمپینگ با همکاری حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جزیره کیش و شرکت خودروسازی پارسیان موتور در جزیره کیش در حال برگزاری است.

ا

فدایی داری هرمزگان بندرعباس

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "همایش کمپرها در کیش برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همایش کمپرها در کیش برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید