همسردوستی به سبک مدیرعامل فیس بوک ، مارک زاکربرگ برای همسرش جعبه خواب طراحی کرد

به گزارش فدایی داری، مارک زاکربرگ مدیرعامل فیس بوک برای همسرش جعبه خواب طراحی کرد. این جعبه با هدف تنظیم خواب افراد و کاهش مسائل مرتبط با بیداری همسر زاکربرگ؛ پریسلا چان طراحی شده است.

همسردوستی به سبک مدیرعامل فیس بوک ، مارک زاکربرگ برای همسرش جعبه خواب طراحی کرد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، زاکربرگ در یک پست اینستاگرامی نوشت که همسرش پریسلا باید در طول شب بارها برای آنالیز شرایط بچه ها از خواب بیدار گردد و در نتیجه زاکربرگ سعی نموده راهی برای حل این مشکل پیدا کند.

خالق فیس بوک سعی نموده با یاری استعدادهای مهندسی خود به همسرش پریسیلا چان یاری کند راحت تر بخوابد. مارک زاکربرگ، تاکید نموده که هدفش از ساخت جعبه خواب چوبی این است که زودتر از همسرش بفهمد باید برای سر زدن به بچه ها اقدام کند.

این جعبه در کنار تخت خواب آنان قرار می گیرد و تابش نوری ملایم بین ساعات 6 تا 7 بعد از ظهر دارد. این درست همان زمانی است که دخترانشان ماکسیما و آگوست از خواب بیدار می شوند. نور این جعبه، به مقدار کافی ضعیف است که شان را بیدار نکند و به مقدار کافی کرد، اما به مقدار کافی قابل مشاهده است تا مارک را بیدار کند. درواقع درجه حساسیت این جعبه بر اساس حساسیت زاکربرگ و چان به نور طراحی شده است.

زاکربرگ در این خصوص گفت: تا کنون این کار بسیار قوی تر از انتظار من بوده و اکنون همسرم می تواند در طول شب بخوابد. به عنوان یک مهندس، ساختن وسیله ای برای یاری به همسرم برای من بسیار مهم است و این یکی از برترین روش هایی است که می توانم از همسرم عشق و قدردانی بیاموزم.

زاکربرگ پیشنهاد نموده که اگر افراد دیگر نیز مایل باشند از این جعبه استفاده نمایند، می تواند دستور ساخت این جعبه را در اختیار دیگران نیز بگذارد.

منبع: انتخاب

به "همسردوستی به سبک مدیرعامل فیس بوک ، مارک زاکربرگ برای همسرش جعبه خواب طراحی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همسردوستی به سبک مدیرعامل فیس بوک ، مارک زاکربرگ برای همسرش جعبه خواب طراحی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید