همه چیز درباره فیلم Ant، Man and the Wasp: Quantumania

به گزارش فدایی داری، فاز چهارم دنیای سینمایی مارول با فیلم پلنگ سیاه: واکاندا تاابد (Black Panther: Wakanda Forever) به سرانجام رسید و حالا قرار است فاز پنجم این دنیای سینمایی با فیلم انت من و واسپ: کوانتومانیا (Ant-Man and the Wasp: Quantumania) کار خودش را آغاز کند. در ادامه همراه با ما باشید.

همه چیز درباره فیلم Ant، Man and the Wasp: Quantumania

پیتون رید که ساخت دو فیلم قبلی انت من را در دست داشته بود، بار دیگر در فیلم انت من و واسپ: کوانتومانیا روی صندلی کارگردانی نشسته و قرار است داستان این سه گانه را به یک نقطه تعیین برساند. این فیلم 31مین فیلم مارول به شمار می رود و قرار است به شکلی حماسی فاز بعدی مارول را آغاز کند.

مجموعه فیلم های انت من بخش کمتر مورد توجه قرار گرفته دنیای سینمایی مارول به شمار می رود که توانسته در میان سکانس های اکشن و بزرگ خودش، حس طنز خوبی را جای بدهد که برای بیننده دلنشین و مجذوب کننده به نظر می رسند.

در پی سریال لوکی (Loki) و بعلاوه اتفاقات فیلم دکتر استرنج در مولتی ورس جنون (Doctor Strange in the Multiverse of Madness) فیلم انت من 3 قرار است ادامه حماسه مولتی ورس را روایت کند و اتفاقات آن تاثیر شگرفی در ادامه دنیای سینمایی مارول خواهد داشت.

داستان فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania

با وجود اینکه تریلرهای مختلفی برای فیلم انت من و واسپ: کوانتومانیا منتشر شده اما این تریلرها به خوبی داستان این اثر را مخفی نگه داشته اند ولی با این وجود، می توان حدس و پیش بینی هایی در رابطه با داستان و اتفاقات این فیلم داشت. در فیلم انت من 3، اسکات لنگ در پی یاری کردن به انتقام جویان توانسته به معروفیت بسیار زیادی دست پیدا کند و حتی کتابی به نام Look Out for the Little Guy نوشته که در آن، نقشش در اتفاقات فیلم انتقام جویان: خاتمه بازی را روایت نموده است.

این در حالی است که دختر اسکات لنگ به نام کیسی بزرگ شده و بنابر گزارش ها، رابطه پدر و دختری میان آن ها در مرکز داستان فیلم انت من و واسپ: کوانتومانیا واقع شده است. آن ها به همراه دیگر اعضای خانواده لنگ و ون داین به داخل قلمروی کوانتوم کشیده می شوند و حالا اسکات باید تمام کوشش خودش را بکند تا خانواده اش را با امنیت به خانه شان باز گرداند. این در حالی است که او باید با شخصیت شروری به نام کانگ فاتح روبه رو گردد.

بازیگران فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania

همچون فیلم های قبلی، در فیلم انت من و واسپ: کوانتومانیا پل راد بار دیگر قرار است نقش اسکات لنگ یا انت من را بازی کند. در کنار او نیز اونجلین لیلی قرار است در نقش هوپ ون داین یا واسپ حضور داشته باشد. مایکل داگلاس در نقش دکتر هنک پیم و میشل فایفر در نقش جنت ون داین نیز از جمله دیگر بازیگران فیلم های قبلی به شمار می روند که در این اثر تازه حضور دارند. کاترین نیوتن در فیلم انت من 3 نقش کیسی لنگ را بازی خواهد نمود که اکنون بزرگ شده و لباس ابرقهرمانی خودش را دارد.

رندال پارک که در فیلم قبلی این مجموعه نقش مامور جیمی وو را بازی نموده بود و در سریال وانداویژن (WandaVision) نیز حضور داشت، قرار است این نقش خودش را در این فیلم تازه بازآفرینی کند. این در حالی است که دوستان اسکات با بازی مایکل پنیا، تی آی و دیوید دستمالچیان در این فیلم تازه حضور ندارند.

از جمله بازیگران نو فیلم انت من و واسپ: کوانتومانیا می توان به بیل موری اشاره نمود که قرار است نقش شخصیتی به نام کرایلر را ایفا نماید. جاناتان میجرز که قبلا نقش شخصیت کانگ را در سریال لوکی ایفا نموده، بار دیگر این نقش را در این فیلم بازآفرینی خواهد نمود. در کنار این شخصیت نیز شخصیت شرور دیگری در فیلم انت من 3 حضور دارد که به نام مودوک شناخته می گردد.

تاریخ اکران فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania

فیلم انت من و واسپ: کوانتومانیا 125 دقیقه زمان دارد که طولانی ترین فیلم انت من تا به امروز به شمار می رود و قرار است در تاریخ 17 فوریه سال 2023 میلادی (آدینه 28 بهمن 1401) روی پرده سینماها اکران گردد.

منبع: فوت و فن / collider.com

به "همه چیز درباره فیلم Ant، Man and the Wasp: Quantumania" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه چیز درباره فیلم Ant، Man and the Wasp: Quantumania"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید