هر آنچه از فصل دوم سریال Sweet Tooth باید بدانید

به گزارش فدایی داری، داستان پساآخرالزمانی ژانری بسیار مجذوب کننده به شمار می رود که مخاطبان را در سراسر دنیا به خودش جلب می نماید. این ژانر و داستان ها با تصویرگری های سخت و غالبا تیره و تار خود از دنیایی ویرانه، نگاهی اجمالی و منحصربه فرد نسبت به شرایط انسان تحت فشار شدید را ارائه می دهد.

هر آنچه از فصل دوم سریال Sweet Tooth باید بدانید

از زمین های بایر فیلم های مد مکس (Mad Max) تا شهرهای پر از وحشت من افسانه هستم (I Am Legend) این آثار سینمایی ما را به سفرهای مهیجی در میانه ویرانه هایی دنیا می برند. چه تماشای کوشش بازمانده ها برای زنده ماندن و چه کوشش برای بازسازی جامعه، داستان های پساآخرالزمانی منظره ای قدرتمند را ارائه می دهند که با ماهیت انسان در زمینه بقاء و انعطاف پذیری به خوبی ارتباط برقرار می نمایند.

اولین فصل از سریال دندان شیرین (Sweet Tooth) در سال 2021 میلادی روی سرویس آنلاین نتفلیکس پخش شد. این سریال بر اساس مجموعه کتاب های کمیکی به همین نام ساخته جف لمیر است و توانست با داستان مجذوب کننده، هسته احساسی و جلوه های بصری منحصربه فردش توجه بیننده های بسیار زیادی را در سراسر دنیا به خودش جلب کند.

اولین فصل از سریال دندان شیرین داستان گاس با بازی کریستین کانوری را دنبال می نماید که ترکیبی از انسان و آهو است. تامی جپرد با بازی ناسو آنوزی نیز یار انسانی او به شمار می رود و آن ها در دنیای زندگی می نمایند که به وسیله ویروسی کشنده ویران شده است. سازندگان سریال، جیم میکل و بت شوارتز به منابع لمیر وفادار ماندند و در عین حال، استعداد منحصربه فرد خودشان را به این اثر اضافه کردند و با تصاویری جسورانه، منظره ها فراگیر و سکانس های اکشن نفس گیر لذت بخشی را برای تماشاگران فراهم کردند.

فصل اول سریال در حالت تعلیق و جالبی به سرانجام رسید که هواداران و بیننده ها را مشتاق ادامه اتفاقات آن در فصل دوم نگه داشت. در ادامه همراه با ما باشید تا به معرفی داستان، بازیگران و تاریخ پخش فصل دوم سریال دندان شیرین بپردازیم.

عوامل سازنده سریال Sweet Tooth

جیم میکل که خالق فصل اول سریال بوده، قرار است در فصل دوم سریال نیز وظیفه کارگردانی، نویسندگی و مدیریت اجرایی را در دست داشته باشد.

داستان سریال Sweet Tooth

فصل دوم سریال دندان شیرین نوید این را می دهد که با افزایش مخاطرات و ضخیم شدن طرح داستانی، اکشن و هیجانات بیشتری را ارائه بدهد. بینندگان می توانند انتظار داشته باشند که به عمق بیشتری در محیط پسا آخرالزمانی سریال بپردازند و روابط پیچیده بین شخصیت ها را مورد آنالیز قرار بدهند و در عین حال، منظره همواره در حال تغییر دنیای آن ها را به نمایش بگذارد.

فصل دوم سریال دندان شیرین ادامه داستان گاس را روایت خواهد نمود، یک پسر بچه انسان و آهو که با دوستانش چه انسان و چه دو رگه، در دنیای پسا آخرالزمانی حرکت می نمایند. فصل دوم ادامه اتفاقات فصل اول را در پیش می گیرد و در آن، گاس و دوستانش در آزمایشگاهی به وسیله ژنرال ابوت شرور گرفتار شده اند.

در فصل دوم، ما شاهد کوشش گروه برای فرار از تأسیسات ژنرال ابوت است چراکه آن ها اطلاعات بیشتری را در خصوص منشاء خودشان پیدا کردند و آنچه در آینده ممکن است برای آن ها رقم بخورد را کشف کردند. با یاری جپرد، گاس راهی یک مأموریت خطرناک برای یافتن مادرش است اما سفر آن ها پر از موانع و خطرات تهدیدنماینده زندگی است.

گاس، جپرد و متحدانشان در حالی که در دنیایی مملو از موجودات ترکیبی، جناح های خطرناک و آب وهوای غیر قابل پیش بینی راه پیدا می نمایند، به سرعت متوجه می شوند که دنیای آن ها چیزهای بسیار بیشتری را دارد. همچون فصل اول، فصل دوم سریال دندان شیرین نیز شخصیت ها با واقعیت های دنیایی که در آن زندگی می نمایند، دست و پنجه نرم می نمایند و انتخاب های دشواری برای زنده ماندن باید انجام بدهند. منتظر لحظات دلخراش، شادی و تنش باشید چراکه گروه با چالش های تازه و پیچش های غیر قابل پیش بینی روبه رو می گردد. در تمام طول ماجرا، گاس همچنان قلب داستان و چراغی از امید در دنیایی تاریک و نامطمئن است.

بازیگران سریال Sweet Tooth

کریستین کانوری بار دیگر نقشش به عنوان گاس را بازآفرینی می نماید و این در حالی است که نانسو آنوزی نقشش به عنوان تامی جسپر قیم سابق گاس بازی خواهد نمود. ادیل اختر در نقش دکتر سینگ و نیل سندیلندز در نقش ژنرال ابوت نیز از جمله شخصیت های شرور به شمار می روند که بار دیگر نقش های خودشان را بازآفرینی می نمایند.

یک پسر 16 ساله به نام خرس که ارتش حیوانی را درست نموده، بار دیگر به وسیله استفانیا لاوی اوون به تصویر کشیده خواهد شد. او یک متحد است و از بچه های دورگه در مقابل مردم محافظت خواهد نمود، آن هم در حالی که خود او یک دورگه نیست. دانیا رامیرز بعلاوه به عنوان ایمی ایدن بازی خواهد نمود، کسی که سعی دارد یک پناهگاه امن برای دورگه ها ایجاد کند. امی سیمتز نیز دیگر بازیگر فصل دوم سریال دندان شیرین به شمار می رود که دوباره نقش خودش را به عنوان بیردی بازی می نماید. از جمله دیگر بازیگران سریال دندان شیرین می توان به مارلون ویلیامز، کریستوفر شان کوپر جونیور، نالدی موری، آلیزا ولانی، یوناس کیبریب و جیمز برولین اشاره نمود.

تاریخ پخش سریال Sweet Tooth

سریال دندان شیرین به یکی از سریال های بسیار پیروز سرویس آنلاین نتفلیکس تبدیل شده است و فصل دوم آن قرار است در تاریخ 27 آوریل سال 2023 میلادی (پنجشنبه 7 اردیبهشت 1402) عرضه گردد.

منبع: فوت و فن / collider.com

به "هر آنچه از فصل دوم سریال Sweet Tooth باید بدانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هر آنچه از فصل دوم سریال Sweet Tooth باید بدانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید