پس از 25 سال منتظر فیلم نو گلادیاتور باشید ، قسمت دوم این فیلم پرطرفدار در هالیوود مراکش ساخته می گردد

به گزارش فدایی داری، گلادیاتور 2 در مرحله پیش فراوری است تا به زودی فیلمبرداری آن در مراکش شروع گردد.

پس از 25 سال منتظر فیلم نو گلادیاتور باشید ، قسمت دوم این فیلم پرطرفدار در هالیوود مراکش ساخته می گردد

به گزارش فدایی داری به نقل از ورلد آف ریل، ریدلی اسکات پس از 2 دهه ادامه گلادیاتور را در مراکش می سازد. گزارش های تازه حاکی از آن است که ریدلی اسکات اکنون در حال آنالیز و انتخاب لوکیشن های مورد نظر برای ساخته شدن گلادیاتور 2 در مراکش است.

اسکات 85 ساله در شهر ورززات مراکش که به عنوان هالیوود مراکشی شناخته می گردد به جستجوی مکان های مورد نظر می پردازد. بنا به گزارش شبکه خبری مراکشی le360 تیم فراوری گلادیاتور 2 مذاکره خود را با استودیو اطلس این شهر برای همکاری شروع نموده است.

ساخت این پروژه سال 2018 اعلام شد و گرچه بعضی آن را باور نکردند، اما از همان زمان این کارگردان برنده اسکار درصدد ادامه دادن فیلم برنده اسکار سال 2001 بود.

داستان ادامه گلادیاتور درباره لوسیوس پسر لوسیلا و خواهرزاده کومودوس است که خواکین فینیکس نقش وی را بازی کرد. ماکسیموس در گلادیاتور وی را از دست دایی اش نجات داده بود.

سال 2019 والتر اف پارکز و لوری مک دونالد، تهیه کنندگان فیلم تایید کردند که دنباله فیلم 25 سال پس از فیلم اول ساخته می گردد. گفته شده پیتر کریگ نویسنده تاج و هانگر گیمز: زاغ مقلد قرار است فیلمنامه را برای اسکات بنویسد.

  • 10 حقیقت جالب درباره فیلم گلادیاتور که احتمالا نمی دانستید
  • دنباله فیلم برنده اسکار گلادیاتور پس از 25 سال ساخته می گردد

اسکات پیشتر گفته بود ایده اش برای دنباله این فیلم این است که ماکسیموس از دروازه جنگجویان در حال مرگ استفاده می نماید تا از دنیای مردگان بازگردد.

سال پیش وی از نوشته شدن فیلمنامه قسمت دوم آن اطلاع داد و همان زمان گفت پس از انتها فیلم بناپارت به سراغ دنباله گلادیاتور می رود.

منبع: همشهری آنلاین

به "پس از 25 سال منتظر فیلم نو گلادیاتور باشید ، قسمت دوم این فیلم پرطرفدار در هالیوود مراکش ساخته می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پس از 25 سال منتظر فیلم نو گلادیاتور باشید ، قسمت دوم این فیلم پرطرفدار در هالیوود مراکش ساخته می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید