کتابی که کل محتوای آن به وسیله ChatGPT فراوری شده و در آمازون منتشر شده است

به گزارش فدایی داری، کل محتوای کتابی تازه به وسیله ChatGPT فراوری شده، در این میان کریس لافرا که یک توسعه دهنده نرم افزار است فقط کار سازماندهی کتاب را انجام داده، با هوشمندی، سؤالات مناسبی را مطرح نموده و عکس هایی را اضافه نموده است.

کتابی که کل محتوای آن به وسیله ChatGPT فراوری شده و در آمازون منتشر شده است

نتیجه نهایی یک خلاصه عالی از مبحث افزایش بهره وری توسعه دهندگان از آب درآمده است. که باعث صرفه جویی زیادی در صورت جستجوی همین سوال ها در گوگل می گردد.

جالب است که نوشتن این کتاب فقط یک بعدازظهر یکشنبه، وقت تهیه کننده را گرفته و بعدا در آمازون منتشر شده است.

بهره وری توسعه دهنده معین می نماید که یک توسعه دهنده نرم افزار چقدر سرعت کدنویسی دارد، کیفیت کدنویسی اش چگونه است و توانایی توسعه دهنده برای کار موثر با سایر اعضای تیم توسعه چگونه است. بهبود بهره وری توسعه دهنده می تواند شامل طیف وسیعی از استراتژی ها و تکنیک ها باشد، مانند مشخص اهداف روشن، سازماندهی، به حداقل رساندن حواس پرتی ها و یادگیری و بهبود مستمر مهارت ها. در نهایت، هدف از افزایش بهره وری توسعه دهنده یاری به توسعه دهندگان برای فراوری کد با کیفیت بالا به منظور رسیدن به ضرب الاجل های پروژه و ارائه ارزش به ذینفعان است.

کتاب The Secret to Developer Productivity موضوع بهره وری توسعه دهنده را در قالب مکالمه ای بین کریس لافرا و ChatGPT آنالیز می نماید.

ChatGPT یک ربات چت است که به وسیله OpenAI در نوامبر 2022 راه اندازی شد. این ربات بر مبنای مدل های زبان بزرگ خانواده GPT-3 OpenAI ساخته شده و با تکنیک های یادگیری نظارتی و تقویتی به خوبی توانمند شده است.

منبع: یک پزشک

به "کتابی که کل محتوای آن به وسیله ChatGPT فراوری شده و در آمازون منتشر شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتابی که کل محتوای آن به وسیله ChatGPT فراوری شده و در آمازون منتشر شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید