یحیی گل محمدی تمایل به مصاحبه ندارد

به گزارش فدایی داری، درحالی که یحیی گل محمدی خلاف عادت در نقل و انقتالات سکوت اختیار نموده و هنوز موضع خود را در خصوص روند نقل و انتقالاتی و همین طور جذب مهاجم نو اعلام ننموده، روز قبل شایعه ای در بعضی رسانه ها و همین طور فضای مجازی دست به دست شد مبنی بر این که سرمربی پیروز سرخ ها تصمیم دارد بالاخره به سکوت خود سرانجام داده و در این باره صحبت کند.

یحیی گل محمدی تمایل به مصاحبه ندارد

در این خبر این طور آمده بود که یحیی گل محمدی قرار است در خصوص مسائل نقل و انتقالاتی صحبت هایی را مطرح کند. به هرحال همان طور که می دانید پس از مازاد اعلام شدن پریرا و دیاباته و جدایی عیسی آل کثیر، تنها شهاب زاهدی به عنوان مهاجم به پرسپولیس منتقل شد و طبق اعلام رضا درویش، کادرفنی هنوز فهرستی را بابت جذب مهاجم به باشگاه نداده است. به همین علت قرار بود سرمربی پرسپولیس به صورت مفصل درباره شایعات این روزها و ناکامی پرسپولیس در خرید بازیکن خارجی صحبت کند.

اما آخرین خبرهای دریافتی طرفداری حکایت از آن دارد که به احتمال زیاد سکوت یحیی گل محمدی ادامه خواهد داشت و سرمربی پرسپولیس بعید است در این مقطع در خصوص جذب مهاجم و ندادن فهرست به باشگاه اظهارنظری داشته باشد.

منبع:طرفداری

منبع: فرارو

به "یحیی گل محمدی تمایل به مصاحبه ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یحیی گل محمدی تمایل به مصاحبه ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید