یوواخیم لوو: کاش هانسی فلیک بهترین مربی سال می شد

به گزارش فدایی داری، یوواخیم لوو، سرمربی تیم ملی آلمان به تمجید از دستاورد های هانسی فلیک در بایرن مونیخ پرداخت.

یوواخیم لوو: کاش هانسی فلیک بهترین مربی سال می شد

به گزارش گروه ورزشی فدایی داری، دیشب مراسم بهترین های سال 2020 برگزار گردید و یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لورپول بالاتر از هانسی فلیک پیروز شد عنوان بهترین سرمربی سال را از آن خود کند. یوواخیم لوو که در گذشته هانسی فلیک را در کادر فنی تیم ملی آلمان و به عنوان دستیار در اختیار دادشت، مدعی شد امیدوار بوده او این جایزه را کسب کند، اما به یورگن کلوپ نیز تبریک می گوید.

یوواخیم لوو گفت: یورگن کلوپ و هانسی فلیک هر دو سرمربی هایی ویژه و خاص هستند. از نظر من تصادفی و شانسی نیست که رابرت لواندوفسکی که به عنوان بهترین بازیکن سال انتخاب شده، زیرا او توانایی های خود را زیر نظر این دو سرمربی نشان داده و این فرایند ادامه خواهد داشت. از نظر من لواندوفسکی تجسم مهاجم کامل است.

به یورگن کلوپ تبریک می گویم و او یک مربی استثنایی است، اما من دوست داشتم هانسی فلیک این بار جایزه را بگیرد. او یک فصل باورنکردنی را در بایرن مونیخ پشت سر گذاشته و پیروزیت هایس بی سابقه ای کسب کرد. با توجه به سابقه همکاری من و فلیک در گذشته کنار هم، من احترام فراوانی برای او قائل هستم.

همچنین من از انتخاب مانوئل نویر به عنوان بهترین دروازه بان سال 2020 دنیا نیز خوشحالم و می خواهم از طرف فدراسیون فوتبال و تیم ملی آلمان به او تبریک بگویم. این جایزه مورد آن است که کاپیتان ما همچنان بهترین است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "یوواخیم لوو: کاش هانسی فلیک بهترین مربی سال می شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یوواخیم لوو: کاش هانسی فلیک بهترین مربی سال می شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید