آبرسانی پایدار به مجتمع روستایی چنارود

به گزارش فدایی داری، مدیر آبفای چادگان از راه اندازی مرحله نخست آبرسانی پایدار به مجتمع روستایی چنارود جنوبی شهرستان چادگان شامل پنج روستا اطلاع داد.

آبرسانی پایدار به مجتمع روستایی چنارود

مهدی زمانی با بیان این که عملیات اجرایی این طرح از خرداد سال جاری شروع شد، اعلام کرد: در این عملیات 2800 متر لوله گذاری، احداث یک باب ایستگاه پمپاژ، حفر یک حلقه چاه به عمق 100 متر همراه با تجهیز و اجرای شبکه برق به طول 80 متر اجرا شده است که عملیات حفر چاه از سال گذشته صورت گرفته بود.

او با اشاره به این که با اجرای این عملیات، تأمین آب پایدار برای روستا های خرسانک چادگان شامل پنج روستا انجام و آبرسانی سیار در این روستا ها حذف می گردد، اضافه کرد: این عملیات با هزینه ای بالغ بر 30 میلیارد ریال اجرا شده که با راه اندازی آن 450 نفر از آب شرب پایدار بهره مند شده اند.

مدیر آبفای چادگان بیان نمود: طرح آبرسانی به مجتمع روستایی چنارود چادگان شامل 15 روستای خرسانک ها، شورنگاه، هرمانک ها، دولت آبادها، سرچشمه باغ ناظر، دره آلوچه و منطقه ها عشایر نشین این شهرستان با پیشرفت 30 درصدی در حال انجام است.

زمانی توضیح داد: در شهرستان چادگان دو شهر و 61 روستا تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب قرار دارند و روستا های غیر تحت پوشش نیز به صورت سیار آبرسانی می شوند.

فدایی داری اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "آبرسانی پایدار به مجتمع روستایی چنارود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آبرسانی پایدار به مجتمع روستایی چنارود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید