شروع به کار مصطفی هاشمی و تیم ملی بسکتبال از 23 آبان ماه

به گزارش فدایی داری، مسابقات انتخابی جام جهانی 2023 اولین رویدادی است که تیم ملی بسکتبال با راهنمایی مصطفی هاشمی در آن شرکت خواهد داشت. پنجره نخست این رقابت ها برای تیم ملی کشورمان طی روزهای 5 تا 8 آذرماه و برگزاری دو دو ملاقات با تیم ملی بحرین پیگیری خواهد شد.

شروع به کار مصطفی هاشمی و تیم ملی بسکتبال از 23 آبان ماه

برای برگزاری این دو ملاقات، اردوی آماده سازی تیم ملی کشورمان از 23 آبان ماه شروع می گردد. این زمان با توجه به زمان مصوب برای برگزاری مرحله رفت مسابقات لیگ برتر باشگاه های کشور نهایی شده است. این مرحله از لیگ از 24 مهرماه شروع می گردد و تا 22 آبان ماه ادامه خواهد داشت.

طبق برنامه اعلام شده از سوی برگزار نمایندگان مسابقات انتخابی جام جهانی، ملاقات نخست تیم ملی کشورمان در پنجره نخست 5 آذرماه در تهران برگزار می گردد. ملاقات دوم و برگشت مقابل این تیم هم 8 آذرماه در منامه برگزار خواهد شد.

ملاقاتهای تیم ملی بسکتبال در گروه D مسابقات انتخابی جام جهانی و در پنجره دوم و سوم اسفندماه امسال و تیرماه سال آینده پیگیری خواهد شد.

مجموع این ملاقاتها در قالب مرحله اول انتخابی جام جهانی برگزار می گردد. این مرحله از رقابت ها با حضور 16 تیم در چهار گروه برگزار می گردد و در سرانجام سه تیم برتر هر گروه به مرحله دوم مسابقات انتخابی که شامل پنجره های چهارم تا ششم می گردد، صعود خواهند کرد. این اساس 12 تیم از منطقه آسیا - اقیانوسیه به مرحله دوم انتخابی جام جهانی 2023 راه پیدا می نمایند.

مسابقات بسکتبال جام جهانی 2023 به میزبانی مشترک ژاپن، اندونزی و فیلیپین برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "شروع به کار مصطفی هاشمی و تیم ملی بسکتبال از 23 آبان ماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع به کار مصطفی هاشمی و تیم ملی بسکتبال از 23 آبان ماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید