شروع فروش فوق العاده کوییک اتوماتیک ، جزئیات و شرایط متقاضیان

به گزارش فدایی داری، سایپا شرایط فروش فوق العاده کوییک اتوماتیک را بیان کرد. در طرح فروش فوق العاده جاری برای خودروی کوییک اتوماتیک، محدودیت پلاک فعال حذف حذف شده است.

شروع فروش فوق العاده کوییک اتوماتیک ، جزئیات و شرایط متقاضیان

به گزارش فدایی داری به نقل از عصرایران، در طرح فروش فوق العاده جاری برای خودروی کوییک اتوماتیک، محدودیت پلاک فعال حذف و برای متقاضیانی که طی 18 ماه گذشته از شرکت های خودروسازی خرید نداشته اند، تا تکمیل ظرفیت امکان ثبت نام خودرو فراهم است.

حسین کاظمی با بیان مطلب فوق اضافه نمود: خودروی کوییک با گیربکس اتوماتیک با بهره مندی از تکنولوژی روز جهان، مصرف سوخت پایین، شبکه گسترده خدمات پس از فروش در سراسر کشور، هزینه پایین سرویس و نگهداری از مزایای خودروی مذکور است.

معاون بازاریابی و فروش گروه سایپا گفت: خودروی کوییک اتومات، مجهز به سیستم مولتی مدیا، استارت دکمه ای، ورود خودرو بدون کلید (keyless)، فرمان D TYPE مجهز به کلیدهای کنترل سیستم صوتی، رینگ آلومینیومی، چراغ رانندگی در روز (Day light) ، سیستم تهویه مطبوع نیمه اتوماتیک، نمایشگر فشار باد تایر(TPMS)، سنسور پارک و دوربین دنده عقب و خودروی کوییک.آر اتوماتیک علاوه بر تجهیزات فوق دارای صندلی ها و فرمان چرمی است.

او با بیان اینکه برای خودروهای اتوماتیک کوییک پلاس و کوییک.آر بدون احتیاج به قرعه کشی امکان ثبت نام وجود دارد اضافه نمود: در طرح فروش فوق العاده جاری برای خودروی کوییک اتوماتیک، محدودیت پلاک فعال حذف و برای متقاضیانی که طی 18 ماه گذشته از شرکت های خودروسازی خرید نداشته اند، تا تکمیل ظرفیت امکان ثبت نام خودرو فراهم است و متقاضیان محترم می توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی https://sale.iranecar.com نسبت به ثبت نام و تکمیل فرایند خرید خودرو در طرح مذکور شرکت نمایند.

  • تصاویر | رونمایی ایران خودرو از رنگ های تازه پژو 207
  • عرضه یک خودروی تازه به زودی در بازار | قیمت بهمن خودرو برای این سدان متفاوت
  • نتایج قرعه کشی سومین مرحله تخصیص خودرو اعلام شد | به این روش از نتایج مطلع شوید

منبع: همشهری آنلاین

به "شروع فروش فوق العاده کوییک اتوماتیک ، جزئیات و شرایط متقاضیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع فروش فوق العاده کوییک اتوماتیک ، جزئیات و شرایط متقاضیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید