اتصال برق علت آتش سوزی بازار پردیس کیش ، مرگ یک نفر تایید شد

به گزارش فدایی داری، بازار تجاری پردیس یک، از مطرح ترین مراکز خرید جزیره زیبای کیش یکشنبه 19 مرداد دچار حریق شدید و گسترده شد.

اتصال برق علت آتش سوزی بازار پردیس کیش ، مرگ یک نفر تایید شد

به گزارش فدایی داری آنلاین به نقل از فارس، حوالی ساعت 6:30 امروز یکشنبه 19 مرداد ورودی شماره 3 بازار تجاری پردیس 1 کیش به دلیل اتصال برق اسپلیت یک واحد کفش فروشی دچار حریق شد و به دیگر واحدهای تجاری سرایت کرد به طوری که تا به امروز ده ها مغازه تحت تأثیر این آتش سوزی مهیب قرارگرفته و دچار آسیب جدی شده اند.

نیروی های امدادی و آتش نشانی شرکت عمران و خدمات کیش، استان هرمزگان با حضور در محل حادثه پس از ساعت ها کوشش، پیروز به اطفای حریق این مجتمع تجاری شدند. به دلیل دسترسی نامناسب این مرکز خرید در مواقع بحرانی، نیروهای امدادی و آتش نشانی کیش مجبور به تخریب بخشی از بازار با ماشین آلات سنگین شدند.

هرچند که با کوشش نیروهای آتش نشانی و پرسنل شرکت عمران و خدمات، آتش در بازار پردیس 1 کیش موقتاً کنترل و خاموش شد و هم اکنون نیروها در حالا کوشش برای تخلیه دود از داخل بازار هستند اما خبرها حاکی از کشته شدن یک نفر در این حادثه آتش سوزی است.

رحمان سادات نجفی مدیرعامل جامعه بازاریان کیش در گفت وگو با خبرنگار فارس در کیش گفت: بنا بر شواهد اولیه، علت آتش سوزی، اتصال برق در اسپیلیت یکی از غرفه ها بوده است.

متأسفانه حریق به دیگر غرفه های بازار سرایت نموده که در روزهای آینده نظر دقیق و کارشناسی پس از انجام آنالیز های لازم توسط آتش نشانی جزیره کیش اعلام خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین

به "اتصال برق علت آتش سوزی بازار پردیس کیش ، مرگ یک نفر تایید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتصال برق علت آتش سوزی بازار پردیس کیش ، مرگ یک نفر تایید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید