استقلال مجیدی یا تیم ساپینتو؛ کدام تیم بهتر است؟ ، واکنش طرفداران و گفته هایی که مو به مو به حقیقت تبدیل شد!

به گزارش فدایی داری، استقلال طرفدارانش را به وجد آورده و حتی رقبا هم پذیرفته اند که استقلال، فوتبال خوبی بازی می نماید.

استقلال مجیدی یا تیم ساپینتو؛ کدام تیم بهتر است؟ ، واکنش طرفداران و گفته هایی که مو به مو به حقیقت تبدیل شد!

به گزارش فدایی داری آنلاین، اوایل فصل بود که ریکاردو ساپینتو از جاه طلبی اش برای ساختن تیمی حرف زد که هم خوب بازی کند و هم در مسیر بردن لیگ برتر قرار بگیرد. او هدف استقلال را قهرمانی لیگ می دانست اما باور داشت که آبی ها می توانند از فصل قبل بهتر بازی نمایند و برخلاف تیم مجیدی، مدام مشغول دفاع کردن با نفرات پرشمار نباشند. صحبت های ساپینتو در آن مقطع به مذاق طرفداران باشگاه خوش نیامد، آنها هنوز به مربی پرتغالی و پروژه اش باور نداشتند و مواضع او علیه تیم مجیدی را ضربه ای به استقلال می دانستند. حالا چندماه از آن صحبت ها گذشته و همه گفته های او مو به مو به حقیقت تبدیل شده است. حالا استقلال هم خوب نتیجه می گیرد و هم با بازی هایش طرفداران تیم را به وجد می آورد.

فرهاد تیم محکمی برای استقلال ساخته بود که خیلی خوب امتیاز می گرفت اما عالی بازی نمی کرد؛ تیمی که تا حد امکان گل نمی خورد و نهایتا از تک فرصت ها برای گل زدن بهره می برد. اواخر فصل نیز دیگر نباختن به جدی ترین اولویت مجیدی تبدیل شده بود و تیم او حتی روبه روی تیم های پایین جدولی بیش از حد محتاط نشان می داد. ساپینتو اما تیمی برای استقلال ساخته که از چپ و راست حمله طراحی می نماید؛ تیمی که شاید در دفاع کمی آسیب پذیر باشد اما خوردن یک گل را با زدن 2گل پاسخ می دهد. آبی ها همین هفته در نبرد با طرفدار، 18شوت به سمت دروازه حریف زدند و تعداد شوت های درون چهارچوب شان نیز دورقمی بود. استقلال این روزها طرفدارانش را بیشتر از همواره به وجد می آورد. حتی تیم های رقیب هم پذیرفته اند که استقلال، فوتبال خوبی بازی می نماید و از آمادگی قابل توجهی برخوردار است.

به نظر می رسد حتی اگر انتها این فصل برای تیم به خوبی انتها فصل گذشته نباشد، باز هم استقلالی ها تیم ساپینتو را بیشتر از تیم مجیدی دوست خواهند داشت.

منبع: همشهری آنلاین

به "استقلال مجیدی یا تیم ساپینتو؛ کدام تیم بهتر است؟ ، واکنش طرفداران و گفته هایی که مو به مو به حقیقت تبدیل شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال مجیدی یا تیم ساپینتو؛ کدام تیم بهتر است؟ ، واکنش طرفداران و گفته هایی که مو به مو به حقیقت تبدیل شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید