امباپه: گلی که به رئال مادرید زده ام روی آینده ام تأثیر نخواهد گذاشت

به گزارش فدایی داری، ستاره فرانسوی تیم فوتبال پاری سن ژرمن که بحث پیوستنش به رئال مادرید مطرح است، از اینکه گلش به این تیم اسپانیایی موجب پیروزی پاریسی ها شد، شاد است.

امباپه: گلی که به رئال مادرید زده ام روی آینده ام تأثیر نخواهد گذاشت

به گزارش فدایی داری، کیلیان امباپه زننده گل فزونی خانگی یک بر صفر شب گذشته (سه شنبه شب) تیم فوتبال پاری سن ژرمن مقابل رئال مادرید در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، پس از دریافت جایزه فزونین بازیکن میدان گفت: خوشحالیم. تیم ما یک بازی فوق العاده را به نمایش گذاشت و یک پیروزی بسیار مهم کسب کرد. تیم ما ضرباهنگ بازی را تعیین می کرد و بازیکنانش با هم کار کردند تا این نتیجه رقم بخورد، این اما تنها بازی رفت بود هرچند ما برای بازی برگشت هم آماده ایم، من همیشه برای بازی کردن آماده ام، مطمئنم که حالا همه درباره من صحبت می کنند، خوشحالم که بازیکن PSG هستم و تمام تلاشم را می کنم تا تیم مان صعود کند.

امباپه اضافه نمود: پیروزی در مرحله حذفی ارزش بیشتری دارد اما می دانیم که کار هنوز تمام نشده است. ما رئال مادرید را می شناسیم، این تیم جزو بهترین های دنیاست، پس تمام تلاش مان را انجام می دهیم به مرحله بعدی صعود کنیم. شنیدن نام که هواداران آن را یکصدا فریاد می زدند، مثل یک رؤیاست. گلی که زدم بسیار مهم بود. می دانم که حریف مان یکی از بهترین تیم های دنیاست. من در مدتی که تا انتها فصل باقی است تمام تلاشم را انجام می دهم.

ستاره فرانسوی که گفته می شود ممکن است در انتها فصل به عنوان بازیکن آزاد به رئال مادرید ملحق شود، درباره آینده اش و این که آیا از PSG جدا خواهد شد هم تأکید کرد: هنوز تصمیم نگرفته ام، اتفاقی که در بازی امشب هم رخ داد روی آینده ام تأثیر نخواهد گذاشت.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "امباپه: گلی که به رئال مادرید زده ام روی آینده ام تأثیر نخواهد گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امباپه: گلی که به رئال مادرید زده ام روی آینده ام تأثیر نخواهد گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید