ترکیب احتمالی رئال و بارسا در ال کلاسیکو ، اولین اپیزود از سه گانه مهیج دنیای فوتبال

به گزارش فدایی داری، رئال مادرید و بارسلونا امشب در جام حذفی اسپانیا با هم روبه رو می شوند؛ این اولین اپیزود از سه گانه مهیجی است که دنیای فوتبال را تکان می دهد.

ترکیب احتمالی رئال و بارسا در ال کلاسیکو ، اولین اپیزود از سه گانه مهیج دنیای فوتبال

به گزارش فدایی داری آنلاین، تنها یک باشگاه در دنیا وجود دارد که اگر با اختلاف 7امتیاز نسبت به رقیب دیرینه در صدر جدول لیگ حضور داشته باشد و چند هفته پیش یک جام (سوپرجام) را برده و تا نیمه نهایی جام حذفی بالا رفته باشد، از لفظ بحران برای توصیف آن استفاده می نمایند؛ نام این تیم بارسلوناست. البته همین شرایط برای رئال مادرید هم هست.

رئال فصل پیش 2جام گرفت و این فصل را نیز با جام آغاز کرد و مدت ها در صدر جدول لیگ بود، ال کلاسیکوی رفت لالیگا را هم برده و در لیگ قهرمانان هم تا مرحله حذفی پیش رفته و لیورپول را در خانه این تیم 5بر2 شکست داده اما فقط کافی است یک تساوی به یک تیم بدهند؛ آنگاه رسانه ها شرایط این تیم را بحرانی توصیف می نمایند و طرفداران به بازیکنان فشار می آورند و ایادی رسانه ای باشگاه از پیشنهاد تیم ملی برزیل به آنچلوتی شایعه می سازند تا شرایط را برای اخراج این سرمربی ایتالیایی محبوب و پیروز آماده نمایند.

نه؛ شرایط بارسلونا و رئال مادرید هرگز عادی نبوده است و نخواهد بود. تا این مقطع از فصل 3ال کلاسیکو برگزار شده؛ ملاقات محبت آمیز پیش فصل را بارسا با تک گل رافینیا برد، در لیگ این رئال مادرید بود که 3بریک برنده شد و در سوپرجام همین نتیجه برای بارسلونا رقم خورد. 3ال کلاسیکوی دیگر در طول چند هفته آینده در پیش است. امشب ملاقات رفت مرحله نیمه نهایی جام حذفی در مادرید و استادیوم سانتیاگو برنابئو برگزار می گردد و یک بازی برگشت جام حذفی و یک ملاقات برگشت لالیگا هم به جای مانده است.

غایبان ال کلاسیکو

3مصدوم رئال مادرید؛ مندی، آلابا و رودریگو به این بازی نمی رسند، هر سه آنها بازیکنان کلیدی هستند. اما شرایط بارسا بدتر است. لواندوفسکی در بازی با آلمریا آسیب دید، دمبله و پدری هم از قبل مصدوم بودند و این بازی را از دست دادند اما بدشانسی ها به همین جا ختم نشد و آنسو فاتی هم که قرار بود جای لواندوفسکی را در خط حمله بگیرد، مصدوم شد. فاتی دیروز در تمرینات حاضر بود و شاید به این بازی برسد.

ترکیب احتمالی رئال مادرید:

کورتوا، میلیتائو، رودیگر،کارواخال، اوردیازولا، کروس، مودریچ، والورده، آسنسیو وینیسیوس، بنزما.

ترکیب احتمالی بارسلونا:

تراشتگن، آرخائو، کریستنسن، آلبا، آلونسو، پنیا، بوسکتس، کسیه، گاوی، فران، فاتی.

منبع: همشهری آنلاین

به "ترکیب احتمالی رئال و بارسا در ال کلاسیکو ، اولین اپیزود از سه گانه مهیج دنیای فوتبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکیب احتمالی رئال و بارسا در ال کلاسیکو ، اولین اپیزود از سه گانه مهیج دنیای فوتبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید