اکبری و رضایی بهترین گزینه&zwnjهای دستیاران ایرانی برای الکنو

به گزارش فدایی داری، محمود افشاردوست در مصاحبه با خبرنگاران درباره تأثیر هیئت رئیسه بر انتخاب دستیار ایرانی الکنو سرمربی تیم ملی والیبال در المپیک توکیو گفت: وظایف هیئت رئیسه و رئیس فدراسیون در اساسنامه معین است. هیئت رئیسه مسئول تصمیم گیری های کلان والیبال کشور در موضوعات مهمی مانند آینده نگری، چشم انداز، اهداف و … می باشد و هیئت رئیسه به عنوان گلوگاه ارتباطی بین فدراسیون و دولت، فدراسیون و وزارت ورزش می تواند تأثیرگذار باشد.

اکبری و رضایی بهترین گزینه&zwnjهای دستیاران ایرانی برای الکنو

عضو هیئت رئیسه فدراسیون والیبال ادامه داد: در کنار اینها هیئت رئیسه خط مشی نیز می دهد. برای مثال در انتخاب سرمربی تیم ملی، هیئت رئیسه معین کرد که باید سرمربی سطح اول برای تیم ملی انتخاب گردد. سایر اتفاقات برعهده زیرمجموعه فدراسیون بود و زمانی که سرمربی انتخاب شد، در هیئت رئیسه مصوب می گردد. خیلی روی انتخاب دستیاران، هیئت رئیسه تصمیم گیری ندارد.

وی ادامه داد: اما به عنوان کارشناس والیبال که سابقه حضور در تیم ملی را هم به عنوان بازیکن و هم مربی داشته ام و سابقه کار اجرایی دارم، نظرم این است افرادی می توانند به عنوان دستیار در کنار الکنو بیشترین یاری را نمایند که در یکی دو سال اخیر در تیم ملی حضور داشته اند.

افشاردوست تأکید کرد: نه اینکه سایر مربیان شایستگی حضور در کنار الکنو را نداشته باشند، اتفاقاً ما مربیان خوبی داریم اما درباره المپیک صحبت می کنیم. نظر شخصی ام این است که اکبری و رضایی می توانند یاری بسیاری به الکنو نمایند چرا که در یکی دو سال اخیر در کنار کولاکوویچ در تیم ملی حضور داشته اند و شناخت خوبی دارند.

کارشناس والیبال اضافه نمود: با توجه به مدت زمان کمی که تا المپیک باقی مانده، بهتر است دستیارانی انتخاب شوند که خیلی از تیم ملی دور نبوده و در یکی دو سال اخیر تجربه حضور در تیم ملی را داشته اند.

افشاردوست تأکید کرد: البته یک رویکرد مهم در بین سرمربیان جهان وجود دارد که در زمان حضور در تیم دست به تغییرات عظیم می زنند، مانند کاری که ولاسکو در تیم ایران کرد. نمی دانم رویکرد الکنو چیست اما بعضی از سرمربیان این گونه اند که نمی خواهند تفکرات کادر فنی گذشته در تیم حکمفرما باشد و حتی پزشک تیم را نیز تغییر می دهند ولی نکته مهم در این برهه زمانی این است که ما فرصت زیادی تا المپیک نداریم. پس طبیعی است که الکنو از افرادی یاری بگیرد که در یکی دو سال اخیر در تیم ملی حضور داشته اند.

افشاردوست در خاتمه گفت: امیدوارم در مدت زمان به جامانده تا خاتمه لیگ، بازیکنان به سلامت مسابقات را به خاتمه برسانند و مردم نیز نکات بهداشتی را رعایت نمایند تا کشور هر چه سریع تر به شرایط عادی بازگردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "اکبری و رضایی بهترین گزینه&zwnjهای دستیاران ایرانی برای الکنو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکبری و رضایی بهترین گزینه&zwnjهای دستیاران ایرانی برای الکنو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید