این شاسی بلند غول پیکر به ایران می آید

به گزارش فدایی داری، جتور تراولر به عنوان یک شاسی بلند آفرودی به زودی به بازار ایران عرضه خواهد شد. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا می شویم.

این شاسی بلند غول پیکر به ایران می آید

به گزارش فدایی داری، خبرها حاکی از آن است که بهمن موتور طی همکاری با برند جتور چین میخواهد به زودی شاسی بلند آفرودی جتور تراولر را به شکل وارداتی به بازار ایران عرضه کند. در ادامه با مشخصات و امکانات این شاسی بلند آفرودی چینی آشنا خواهیم شد.

معرفی شاسی بلند آفرودی جتور تراولر

بخش طراحی

جتور تراولر به گونه ای طراحی شده تا بتواند نگاه جوانان را به خود جلب کند. این خودرو از لحاظ ظاهری به فورد برانکو نیز شباهت زیادی دارد. طراحان برای این خودرو استایل جعبه ای شکل با طراحی خشن را در نظر گرفتند که ترکیب آنها باعث شده تا این شاسی بلند آفرودی از ظاهر مجذوب کنندهی برخوردار گردد.

چراغ های جلو به 6 واحد LED مجهز شدند که توانسته این خودرو را با سایر خودروهای چینی متمایز کند. بعلاوه روی سپر نیز چراغ های LED نصب شده است. ضمن این که طراحان با مشکی کردن لبه های گلگیرها، رینگ ها و سپر توانستند ظاهری اسپرت را به وجود آورند.

طراحان با ایجاد برجستگی در گلگیرهای جلو و عقب نیز توانستند این خودرو را پهن تر و عضلانی تر نشان دهند. از سایر ویژگی های طراحی این خودرو می توان به باربند و رکاب با طراحی مجذوب کننده، محفظه مکعبی زاپاس در عقب و بعلاوه در عقب که به شکل یک طرفه باز می گردد اشاره نمود.

هنگام ورود به کابین نیز شاهد یک فرمان با طراحی خاص و بیضی شکل هستیم. بعلاوه طراحان دریچه های تهویه را در کناره ها به شکل عمودی و در وسط به شکل افقی طراحی کردند. برای این خودرو یک نمایشگر بزرگ برای سیستم اطلاعاتی تفریح و یک جلوآمپر دیجیتالی نیز در نظر گرفته شده است.

امکانات رفاهی و ایمنی

نسخه فول این خودرو از امکانات متعددی چون استارت دکمه ای، ترمز پارک برقی، شارژر بی سیم، کروز کنترل، تنظیم حالت رانندگی، دسته دنده الکترونیکی، برق 220 ولت در عقب خودرو، پورت شارژ برای سرنشینان عقب، دریچه تهویه عقب، تهویه اتوماتیک، گرم کن و سردکن صندلی های جلو، سنسور نور و باران و دوربین 360 درجه بهره می برد.

مشخصات فنی جتور تراولر

مشتریان می توانند در بازارهای هدف، جتور تراولر را با 2 موتور بنزینی و 1 پلاگین هیبرید سفارش دهند. نسخه پایه این خودرو به یک موتور 1.6 لیتری 4 سیلندر توربو مجهز شده که می تواند قدرتی برابر با 197 اسب بخار و گشتاور 290 نیوتن متر با به فراوری برساند. قدرت فراوری شده از این پیشرانه نیز به وسیله گیربکس 7 سرعته دو کلاچه به تمام چرخ ها منتقل می گردد.

مدل دیگر این خودرو از یک موتور 2 لیتری توربو بهره می برد که می تواند قدرتی برابر با 261 اسب بخار و گشتاور 390 نیوتن متر را به فراوری برساند. قدرت فراوری شده از این پیشرانه به وسیله گیربکس 8 سرعته AT به چرخ ها می رسد. نسخه پلاگین هیریدی این خودرو نیز دارای یک موتور 1.5 لیتری توربو و 1 موتور برقی بوده که قدرتی برابر با 326 اسب بخار و گشتاور 565 نیوتن متر را به همراه دارد. البته به احتمال زیاد نسخه 2 لیتری با گیربکس AT روانه بازار ایران خواهد شد.

منبع: گجت نیوز

منبع: همشهری آنلاین

به "این شاسی بلند غول پیکر به ایران می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این شاسی بلند غول پیکر به ایران می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید