این شاسی بلند چینی 6 میلیارد تومان قیمت دارد ، تصاویر جدیدترین خودروی برقی BYD

به گزارش فدایی داری، بزرگ ترین تولیدکننده خودروهای پلاگین در دنیا با خودروهای آفرود نو یانگ وانگ یو8 (YangWang U8) و سوپراسپورت U9 وارد بازار می گردد.

این شاسی بلند چینی 6 میلیارد تومان قیمت دارد ، تصاویر جدیدترین خودروی برقی BYD

به گزارش فدایی داری و به نقل از موتور1، BYD، شرکت چینی که در کمتر از 20 سال به بزرگ ترین سازنده خودروهای پلاگین در دنیا تبدیل شد، یک برند تازه به نام یانگ وانگ را راه اندازی کرد که هدف آن رقابت با مرسدس بنز، ب ام و و آئودی است.

یانگ وانگ برای نشان دادن آنچه می تواند انجام دهد، از یک جفت خودروی الکتریکی لوکس، یک آفرود مقاوم به نام U8 و یک ابرخودرو با نام U9 رونمایی کرد.

این شرکت چینی هیچ جزئیاتی در خصوص باتری یا برد آنها ارائه نکرده است، اما گفته است که U8 دارای گشتاور پیشرفته است و می تواند از صفر تا 100 کیلومتر در ساعت را در 3 ثانیه طی کند.

نکته قابل بحث دیگر توانایی این شاسی بلند برای ادامه رانندگی با سرعت 120 کیلومتر در ساعت است، حتی اگر لاستیک پنچر شده باشد، اما این شرکت از ارائه اطلاعات اضافی خودداری کرد، بنابراین ما فقط می توانیم فرض کنیم که این خودرو به نوعی با لاستیک های ران فلت عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

  • تصاویر تازهترین خودروی مفهومی پژو | نسخه ای الهام بخش برای آینده برند

یانگ وانگ یو8 با قیمت اولیه حدوداً یک میلیون یوان (حدود 145000 دلار) به وضوح میخواهد رقیب شاسی بلندهای سطح بالایی مانند مرسدس بنز EQG و لندروور دیفندر الکتریکی آینده باشد و از نظر ظاهری، ممکن است فقط در برهم زدن شرایط موجود، شانس خوبی داشته باشد.

منبع: همشهری آنلاین

به "این شاسی بلند چینی 6 میلیارد تومان قیمت دارد ، تصاویر جدیدترین خودروی برقی BYD" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این شاسی بلند چینی 6 میلیارد تومان قیمت دارد ، تصاویر جدیدترین خودروی برقی BYD"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید