تصاویر جدیدترین گوشی پرچمدار سامسونگ

به گزارش فدایی داری، دیجیاتو نوشت: سامسونگ احتمالاً ماه آینده از گوشی های سری گلکسی S24 رونمایی می نماید. هفته گذشته تصاویری از ماکت گوشی های این خانواده منتشر شده بود و حالا اولین تصاویر منتسب به گلکسی S24 اولترا فاش شده است.

تصاویر جدیدترین گوشی پرچمدار سامسونگ

ابتدا یکی از کاربران شبکه اجتماعی ایکس به طور نامعینی این تصاویر را منتشر نموده و از آن ها به عنوان گلکسی S24 اولترا یاد نموده است. با آنالیز دقیق دستگاه می توان شواهدی را پیدا کرد که نشان می دهند با یک گوشی واقعی روبرو هستیم و نه یک نسخه ساختگی.

  • جشن گرفتن یاسمین مقبلی و دیگر فضانوردان در ایستگاه فضایی/ عکس

اما ماجرا به همین جا ختم نمی گردد و اکنون Ice Universe که منبع معتبرتری است نیز تأیید نموده که این تصاویر گلکسی S24 اولترا را نشان می دهند. بنابراین می توان ادعا کرد که با اولین تصاویر منتسب به گلکسی S24 اولترا روبه رو هستیم یا حداقل اولین نگاه به طراحی ظاهری آن فاش شده است.

در گزارش های قبلی گفته شده بود که پرچمدار آینده سامسونگ دارای نمایشگر تخت خواهد بود و در تصاویر نیز شاهد این تغییر هستیم. بعلاوه اگر این تصاویر صحت داشته باشند، گلکسی S24 اولترا در مقایسه با نسل های قبل از نظر طراحی تفاوت چندان زیادی ندارد.

سامسونگ میخواهد از سری گلکسی S24 در ژانویه 2024 (دی ماه 1402) رونمایی کند و این دستگاه ها اخیراً تأییدیه BIS هند را دریافت نموده اند. درحالی که قیمت سری گلکسی S24 هنوز معین نشده است، انتظار می رود سامسونگ قیمت های سری نو خود را مشابه سری گلکسی S23 حفظ کند. این بدان معناست که قیمت گلکسی S24 احتمالاً از 900 دلار آغاز گردد؛ بدین ترتیب قیمت احتمالی گلکسی S24 پلاس 1000 دلار و گلکسی S 24 اولترا 1200 دلار خواهد بود.

پیش تر بعلاوه فاش شده بود که گلکسی S24 اولین گوشی مبتنی بر هوش مصنوعی سامسونگ خواهد بود که دارای قابلیت های هوش مصنوعی پیشرفته داخلی این شرکت است.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "تصاویر جدیدترین گوشی پرچمدار سامسونگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر جدیدترین گوشی پرچمدار سامسونگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید