جزئیات محل زندگی خاص پیروز در هوای برفی ، جفت گیری مجدد ایران و فیروز امکان پذیر است؟

به گزارش فدایی داری، سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست ضمن اشاره به شرایط جسمانی مناسبپیروز درباره محل استقرار او گفت: این گونه از شروع فصل سرما در اتاقک های تعبیه شده در محوطه فضای باز سایت یوز حضور دارد.

جزئیات محل زندگی خاص پیروز در هوای برفی ، جفت گیری مجدد ایران و فیروز امکان پذیر است؟

به گزارش فدایی داری، غلامرضا ابدالی درباره محل استقرار پیروز به دلیل سرمای هوا و بارش برف و باران اظهار کرد: از گذشته در محوطه فضای باز سایت یوز پردیسان آلونک های کوچکی برای گذراندن سرما در فصل زمستان برای حیوانات تعبیه شده است. پیروز نیز با آغاز فصل سرما شب ها در همین آلونک های مخصوص می خوابد.

او درباره شرایط جسمانی پیروز به دلیل برودت هوای سرد اظهارکرد: پیروز شرایط جسمانی خوبی دارد. از قبل به حضور در فضای باز عادت نموده بود اما اکنون نیز باید بتواند خود را با شرایط وفق دهد. پیروز با آغاز فصل سرما خود به خود به سمت آلونک های تعبیه شده در سایت راهنمایی شد و مسئله ای نیز ندارد.

سایت توران در برف چگونه فعالیت می نماید؟

سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست درباره شرایط سایت توران در سمنان - که محل نگهداری یوزپلنگ های در اسارت است- در پی بارش های زمستانی گفت: یوزهای ما چند سالی است که در سایت توران در تمامی فصول حضور دارند. تجارب متفاوت در مراحل مختلف هر فصل را تجربه نموده اند و تدابیر لازم برای آن سایت نیز اندیشیده شده است . در این سایت نیز تا به امروز مسئله ای نداشته ایم.

جفت گیری دوباره ایران و فیروز

ابدالی در انتها در واکنش به خبر منتشر شده مبنی بر جفت گیری دوباره ایران و فیروز در این فصل اظهار کرد: باید آنالیز های بیشتری را برای این موضوع انجام دهیم. در صورت نتیجه گیری اطلاع رسانی خواهیم کرد اما هنوز قطعیت این موضوع معین نشده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "جزئیات محل زندگی خاص پیروز در هوای برفی ، جفت گیری مجدد ایران و فیروز امکان پذیر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات محل زندگی خاص پیروز در هوای برفی ، جفت گیری مجدد ایران و فیروز امکان پذیر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید