جزییات طرح توسعه استادیوم درفشی فر اعلام شد

به گزارش فدایی داری، حسین خبیری در گفت وگو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، گفت: طرح توسعه استادیوم شهید درفشی فر که در سال های گذشته مطرح شده، اما به دلایلی مغفول مانده بود، با توجه به رویکرد مدیرعامل جدید و نظر و چشم انداز هیات مدیره باشگاه به جریان افتاده است. در این ارتباط با حضور آقایان جعفر سمیعی، مدیرعامل محترم باشگاه و سید محمد فیاض، عضو هیات مدیره باشگاه، که خود سابقه سالها فعالیت به عنوان شهردار منطقه18 تهران را داشته اند و از مدیران باسابقه و بلندپایه شهرداری هستند ملاقاتی هم با آقای مهندس محمود کلهری، شهردار منطقه5 تهران، برگزار کردیم که نشست خوب و پرباری هم بود.

جزییات طرح توسعه استادیوم درفشی فر اعلام شد

وی ادامه داد: طرح توسعه استادیوم شهید درفشی فر چند بار مطرح شده است. یکی از خواسته ها و سفارش های زنده یاد جعفر کاشانی نیز همین مساله بود و می خواستند استادیوم شهید درفشی فر به یک مجموعه کامل تجاری، رفاهی و ورزشی بدل شود. در زمان مدیریت های قبلی هم که مدیریت این مجموعه را برعهده داشتم طرحی را با نظر مدیرعامل وقت آماده نموده بودیم که به هر حال با تغییراتی که روی داد و همچنین عدم مالکیت باشگاه بر مجموعه، همه چیز متوقف شد.

مدیر مجموعه های ورزشی شهید درفشی فر و شهدای گمنام خاطر نشان کرد: در حال حاضر با کوشش باشگاه و مساعدت مجموعه وزارت ورزش سند مالکیت استادیوم به پرسپولیس منتقل شده است که این مساله شرایط را تغییر می دهد تا سرمایه گذاری باشگاه در آن دارای توجیه قانونی و مالی باشد. مدیران عالی باشگاه نیز در کنار حفظ زمین چمن، استخر و سونا و سالن ورزشی به دنبال ارتقا امکانات مربوط به زمین چمن و ایجاد یک مجموعه کامل برای آینده باشگاه هستند که در آن بخش های تجاری و خدماتی، تفریحی و ورزشی، رفاهی و اقامتی برای ورزشکاران، سالن های چند منظوره و تالار افتخارات که از خواسته های طرفداران است و زنده یاد جعفر کاشانی هم خیلی روی آن تاکید داشتند، ایجاد شود. فکر می کنیم با تحقق این پروژه، یکی از آرزوهای بسیاری از پرسپولیسی ها اعم از پیشکسوتان و طرفداران عزیز برآورده شود.

خبیری اضافه نمود: البته درباره یک پروژه عمرانی عظیم در حوزه سرمایه گذاری و مهندسی صحبت می کنیم. در جلسه ای که با شهردار منطقه 5 انجام شد، صحبت های خوبی در این باره شکل گرفت و شاهد استقبال از این مساله بودیم. در آن جلسه طرح ها ارایه شد و قرار شد برنامه های مطالعاتی انجام شود که در این ارتباط در روزهای گذشته شاهد حضور تیم های مهندسی و اداری از سوی شهرداری در مجموعه درفشی فر بوده ایم. البته پیش بینی می کنیم، طرح های مطالعاتی، انجام امور اداری و تهیه نقشه ها و اجرای پروژه در صورت اینکه اتفاق خاصی رخ ندهد دو تا سه سال زمان ببرد.

خبیری در انتها گفت: تمام کوششم این است که پروژه تجاری اداری رفاهی و ورزشی استادیوم شهید درفشی به انتها برسد تا یادگاری خوبی برای پرسپولیس و آیندگان به ارمغان بذاریم تاکید آقای سمیعی و هیئت مدیره هم همین است و امیدوارم به لطف خدا و حمایت همه دست اندرکاران این پروژه محقق شود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "جزییات طرح توسعه استادیوم درفشی فر اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزییات طرح توسعه استادیوم درفشی فر اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید