حمایت بانک آینده برای توسعه زیرساختهای گردشگری بوشهر

به گزارش فدایی داری، میراث آریا/ براساس آخرین اخبار بدست رسیده، حمایت بانک آینده برای توسعه زیرساختهای گردشگری بوشهر صورت می گیرد.

حمایت بانک آینده برای توسعه زیرساختهای گردشگری بوشهر

حسین مجاهدی در نشست با شورای معاونان گفت: ما از تمام ظرفیت خود برای توسعه زیرساختهای گردشگری حمایت می کنیم و این موضوع نیازمند کوشش، اعتماد و تعامل است.

نایب رئیس هیئت مدیره و معاون اعتبارات بانک آینده کشور اضافه نمود: پرداخت تسهیلات در این حوزه براساس ضوابط ابلاغی انجام می گردد و به منظور تسهیل در روند عملیات اجرایی پروژه ها بر حسب اختیارات موجود، تعامل و همکاری لازم با سرمایه گذاران بخش خصوصی در دستور کار ما واقع شده است.

او ادامه داد: بی تردید ما در مرکز آمادگی برطرف مسائل پیش روی سرمایه گذاران با شعب مستقر در استان ها را داریم و این موضوع را جز وظایف خود می دانیم.

در ادامه این نشست اسماعیل سجادی منش، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر بیان نمود: استان بوشهر با حمایت بانک آینده در حوزه گردشگری و توسعه زیرساختها جهش خوبی داشته و از این اعتماد تشکر می کنیم.

او افزود: با نگاه مثبت مجموعه بانک آینده به پروژه های این استان، در حوزه جذب اعتبارات تسهیلات تبصره 18 رتبه اول را در کشور کسب کردیم.

سجادی منش در انتها تاکید نمود: بی تردید کوشش ما این است که این حمایت ها به خروجی برسد و امیدواریم با روند عملیات اجرایی بعضی پروژه ها که از این تسهیلات استفاده نموده اند، تا انتها امسال به بهره برداری رسیده و وارد مدار خدمات رسانی به گردشگران و مسافران شوند.

منبع: همگردی

به "حمایت بانک آینده برای توسعه زیرساختهای گردشگری بوشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت بانک آینده برای توسعه زیرساختهای گردشگری بوشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید