خبرنگاران دانش آموختگان ارتباطات در همایش علوم انسانی و حکمت اسلامی شرکت نمایند

به گزارش فدایی داری، تبریز - خبرنگاران - مدیرگروه رشته علوم ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز گفت: دانش آموختگان و دانشجویان ارتباطات تا 30 اردیبهشت با ارسال چکیده مقاله فرصت دارند تا در اولین همایش ملی علوم انسانی و حکمت اسلامی شرکت نمایند.

خبرنگاران دانش آموختگان ارتباطات در همایش علوم انسانی و حکمت اسلامی شرکت نمایند

مهران صمدی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار فدایی داری اضافه نمود: این همایش همراه با پنل های بین المللی در 13 محور از جمله حکمت اسلامی و تعالی جامعه شناسی، حکمت اسلامی و تعالی تعلیم و تربیت، حکمت اسلامی و تعالی روانشناسی، حکمت اسلامی و تعالی سیاسی و سایر محور برگزار می گردد اما یکی از آنها با عنوان حکمت اسلامی و تعالی فضای مجازی، می تواند مورد توجه دانشجویان و دانش آموختگان رشته علوم ارتباطات اجتماعی قرار گیرد.

وی گفت: پیش همایش های اولین همایش ملی علوم انسانی و حکمت اسلامی از اول تا 16 تیر امسال برگزار می گردد و شرکت نمایندگان تا 30 مردادماه فرصت دارند تا نسخه نهایی مقالات را به دبیرخانه این همایش ارسال نمایند.

وی اعلام کرد: نتایج داوری مقالات در 30 شهریور اعلام می گردد و علاقه مندان به شرکت در آیین افتتاحیه، پنل های تخصصی و اختتامیه می توانند در 30 مهرماه نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

وی تاریخ افتتاحیه همایش را هشتم آبان 1400 اعلام و اعلام کرد: پنل های تخصصی این همایش ملی از 9 تا 24 آبان ماه و اختتامیه آن نیز در 26 آبان امسال برگزار می گردد.

مدیرگروه رشته علوم ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز این را هم گفت که علاقه مندان جهت دسترسی به موضوعات محوری کمیته ها، زمانبندی و ارسال مقالات می توانند به سایت همایش به آدرس hlkmah.iau.ir مراجعه نمایند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران دانش آموختگان ارتباطات در همایش علوم انسانی و حکمت اسلامی شرکت نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دانش آموختگان ارتباطات در همایش علوم انسانی و حکمت اسلامی شرکت نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید