خبرنگاران ضبط عصر جدید متوقف شد

به گزارش فدایی داری، تهران- خبرنگاران- کارگردان و مجری برنامه عصرجدید گفت: طبق دستورالعمل وزارت بهداشت، درمان و آموزش کشور و توصیه مدیران شبکه سه سیما ضبط برنامه عصر جدید موقتاً متوقف می گردد.

خبرنگاران ضبط عصر جدید متوقف شد

احسان علیخانی با اشاره به ثبت نام تعداد زیادی از مخاطبان به عنوان تماشاگر، گفت: چندین هزار مخاطب پروپاقرص بزرگترین مسابقه استعدادیابی عصرجدید برای تماشای استعداد شرکت نمایندگان ثبت نام نموده اند که در حال حاضر امکان ضبط برنامه وجود ندارد.

وی اضافه نمود: برنامه هایی که از راستی آزمایی شرکت نمایندگان پخش می گردد دی ماه ضبط شد و در بهمن ماه تنها ضبط 6 قسمت با حضور داوران و شرکت نمایندگان انجام شده است.

علیخانی ادامه داد: طبق دستورالعمل وزارت بهداشت، درمان و آموزش کشور، توصیه مدیران شبکه سه سیما و نگرانی عوامل عصرجدید تصمیم بر آن شد تا ضبط برنامه موقتاً متوقف گردد.

احسان علیخانی کارگردان و مجری برنامه عصرجدیدخاطرنشان کرد: از ویروس کرونا نترسید اما جدی بگیرید و مراعات کنید و در صورتی که کار ضروری ندارید از منزل بیرون نروید.

به گزارش فدایی داری، ویروس کرونا از اوایل دی ماه در ووهان واقع در استان هوبی چین پدیدار شد و تا به امروز به حدود 50 کشور از جمله آمریکا، فرانسه، استرالیا، تایلند، مالزی، کره جنوبی، ژاپن، کانادا، سوئد، اسپانیا و امارات گسترش یافته و تا کنون جان حدود سه هزار نفر را گرفته است.

آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور تا روز گذشته به 978 نفر و فوت ناشی از آن در مجموع به 54 نفر رسیده است همچنین 175 نفر از مبتلایان بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند.

با این حال پزشکان توصیه می نمایند با خود مراقبتی، قرنطینه خانگی، پرهیز از سفر و رعایت بهداشت فردی می توان مانع از ابتلا و سرایت به ویروس کرونا شد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران ضبط عصر جدید متوقف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ضبط عصر جدید متوقف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید