خبرنگاران هنرمندان و حامیان تئاتر کرمانشاه تجلیل شدند

به گزارش فدایی داری، کرمانشاه - خبرنگاران - آیین تجلیل و قدردانی از هنرمندان و حامیان تئاتر استان کرمانشاه به مناسبت روز جهانی تئاتر و به پاس سال ها فعالیت در این عرصه روز سه شنبه به همت انجمن هنرهای نمایشی استان برگزار شد.

خبرنگاران هنرمندان و حامیان تئاتر کرمانشاه تجلیل شدند

به گزارش فدایی داری، این مراسم که قرار بود در سالن آمفی تئاتر آفرینش کانون پرورشی فکری بچه ها نوجوانان استان برگزار گردد با توجه به دستورات جدید ستاد مقابله با کرونا در خصوص محدودیت ها ، روز سه شنبه با حضور تعداد محدودی از هنرمندان و با رعایت پروتکل های بهداشتی در فضای باز عمارت تاریخی گردشگری بامگاه برگزار گشت.

رییس انجمن هنرهای نمایشی استان کرمانشاه در این مراسم گفت: با جولان ویروس کرونا در کشور و حمایت های محدود از تئاتر و انجمن، متاسفانه آن طور که شاید و باید حامی هنرمندان این حوزه نبوده ایم.

محمدرضا درند ادامه داد: سال 1399 سال سخت و پر چالشی برای هنرمندان تئاتر بود، چرا که ویروس کرونا خسارات فراوانی به حوزه تئاتر وارد کرد و امیدواریم که به زودی این ویروس منحوس از دیار و کشورمان رخت برکند و روزهای خوب تئاتر دوباره بازگردد.

در این مراسم از آقایان مصطفی دهشت کارگردان حاضر در جشنواره هایی چون مقاوت، مهرکاشان، سردار آسمانی، شهریار انصاری مسوول نمایندگی شهرستان پاوه، پرویز کولیوندی مسوول نمایندگی شهرستان کنگاور، مهدی اسدی تبار هنرمند فعال حوزه گرافیک و طراحی پوستر تئاتر، احسان مرادی گزارشگر رادیو کرمانشاه و حامی تئاتر، مرتضی اسدی مرام سرپرست گروه تئاتر نقال­ها و سعید ذبیحی سرپرست گروه تئاتر باران برای حضور در جشنواره فجر و سرکار خانم مینا بهرامی تبار به عنوان فعال رسانه در حوزه تئاتر تقدیر به عمل آمد.

در برنامه ریزی گذشته این مراسم، قرار بر تقدیر از حامیانی چون سرکار خانم مهناز فتاحی مدیرکل کانون پرورشی فکری بچه ها و نوجوانان استان، آقایان مظفر تیموری معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، پژمان خسروی پور و محمدرضا غلامی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی و نماینده مدافعان سلامت و کادر درمان بود که متاسفانه با توجه به اعلام محدودیت های جدید از سوی ستاد مقابله با کرونا استان از این افراد به صورت جداگانه و با رعایت پروتکل های بهداشتی تقدیر به عمل خواهد آمد.

در سرانجام این مراسم تندیسی برای یاد بود از سوی انجمن هنرهای نمایشی استان به عمارت تاریخی توریستی بامگاه اهدا شد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران هنرمندان و حامیان تئاتر کرمانشاه تجلیل شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران هنرمندان و حامیان تئاتر کرمانشاه تجلیل شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید