خبرنگاران 2 واحد درمانی در شهرستان ری پلمب شد

به گزارش فدایی داری، شهرری ـ خبرنگاران ـ رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری با بیان اینکه از یک ماه گذشته 112 بازدید از واحدهای درمانی این شهرستان اجرا شده است، گفت: 2 واحد درمانی به دلیل رعایت نکردن نکات بهداشتی پلمب شد.

خبرنگاران 2 واحد درمانی در شهرستان ری پلمب شد

علیرضای صدرایی روز چهارشنبه در جلسه هیات نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی مدیریت بیماری کرونای در شهرستان ری، گفت: 42 واحد درمانی نیز اخطاریه عدم رعایت نکات بهداشتی دریافت کردند.

وی با بیان اینکه بازرسان بهداشت محیط شبکه بهداشت از ابتدای تیر ماه تا به امروز چهار هزار و 650 بازدید از اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی داشته اند، اضافه کرد: 147 نمونه برداری میکروبی و شیمیایی و 90 نمونه برداری از مواد غذایی در سطح عرضه اجرا شده است.

این مسئول یادآور شد: برای 220 واحد تهیه و توزیع مواد غذایی اخطاریه عدم رعایت نکات بهداشتی صادر شد و 2 واحد نیز به دلیل عدم رعایت نکات بهداشتی پلمب شد.

صدرایی با بیان اینکه کارشناسان بهداشت شبکه بهداشت شهرستان ری در فرودگاه امام خمینی (ره) به صورت شبانه روزی مستقر هستند، بیان کرد: 785 نمونه گیری کرونا طی یک ماه اخیر از مسافران اجرا شده است.

جلسه هیات نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی مدیریت بیماری کرونای در شهرستان ری امروز چهارشنبه با حضور حسین توکلی کجانی فرماندار ویژه شهرستان ری و جمعی از مسئولان دستگاه های دولتی و نمایندگان هیات مذهبی در فرمانداری برگزار شد.

به گزارش فدایی داری، شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده است، شهرری به دلیل قرار دریافت حرم حضرت عبدالعظیم(ع) کربلای ایران و قبله تهران خوانده می شود.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران 2 واحد درمانی در شهرستان ری پلمب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 2 واحد درمانی در شهرستان ری پلمب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید