خودروی بی نظیر با درهای عجیب و غریب در فستیوال گودوود، عکس

به گزارش فدایی داری، زینگر خودروی 21C V Max خود را برای اولین بار در اروپا در جشنواره سرعت گودوود معرفی کرد و با رنگ نارنجی روشن تازه خودنمایی می کند.

خودروی بی نظیر با درهای عجیب و غریب در فستیوال گودوود، عکس

امیرمسعود عابدین: مدل V Max نسخه پرسرعت اولین خودروی تولیدی 21C است که رکوردهای دور خود را در Laguna Seca و Circuit of the Americas به ثبت رساند.

این خودرو از یک پیشرانه هیبریدی پیشرفته استفاده می کند که دارای یک موتور 2.88 لیتری توربوشارژ دوقلو V8 برای تولید حداکثر 1350 اسب بخار قدرت است.

بنیانگذاران این شرکت، کوین و لوکاس زینگر، توضیح دادند که طراحی این هایپرکار از هواپیمای جاسوسی SR-71 Blackbird، از جمله طرح پنل ابزار و طرح 2 صندلی پشت سر هم الهام گرفته شده است.این تنظیمات همچنین آیرودینامیک را به حداکثر می رساند و نیروی کششی را کاهش می دهد در حالی که نیروی رو به پایین 2.5 تن در سرعت 322 کیلومتر در ساعت ایجاد می کند.

بیشتر بخوانید:

تبدیل ماشین کنترلی به یک خودروی واقعی!/عکس

هیولای برقی هیوندای همه را غافلگیر کرد /عکس

در مورد رنگ، Golden State of Mind ادای احترام به خشخاش کالیفرنیا است که هر بهار شکوفا می شود و تپه های غلتان این استان را نارنجی روشن می کند.این رنگ ادای احترامی به زادگاه این برند هایپرکار است.

در داخل، V Max دارای یک فضای داخلی مملوء از چرم سبز ارتشی با منسوجات پشم خاکستری است که منعکس کننده فیبر کربن جناغی در صندلی جلو است.

زینگر در سال 2019 از طریق کوین و لوکاس زینگر تأسیس شد و در حال حاضر دارای 15 نمایندگی در سراسر جهان است، از جمله در لندن، بارسلونا، مونیخ، فرانکفورت و توکیو.

این شرکت مستقر در لس آنجلس قصد دارد صنعت خودرو را با استفاده از طراحی هوش مصنوعی برای توسعه طراحی و عملکرد خودروهای خود در یک سیستم سازگار با محیط زیست ایجاد کند.علاوه بر مدل 21C برای عرضه در سال جاری، زینگر همچنین در حال توسعه یک کوپه چهار نفره به نام Hyper GT است که در تاریخ بعدی عرضه خواهد شد.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در فدایی داری مراجعه کنید.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "خودروی بی نظیر با درهای عجیب و غریب در فستیوال گودوود، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودروی بی نظیر با درهای عجیب و غریب در فستیوال گودوود، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید