دانشگاه گیلان از بین پذیرفته شدگان آزمون دکتری دانشجو می پذیرد

به گزارش فدایی داری، دانشگاه گیلان از بین پذیرفته شدگان آزمون دکتری نیمه متمرکز، بر اساس سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری و مصاحبه علمی و سنجش علمی برای نیمسال اول سال تحصیلی 1400-1399 دانشجو می پذیرد.

دانشگاه گیلان از بین پذیرفته شدگان آزمون دکتری دانشجو می پذیرد

به گزارش خبرنگار دانشگاه فدایی داری، دانشگاه گیلان در نظر دارد در مرحله دوم آزمون دکتری نیمه متمرکز سال 1399 از بین پذیرفته شدگان واجد شرایط در مرحله آزمون کتبی متمرکز، از طریق بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری و مصاحبه علمی و سنجش علمی برای نیمسال اول سال تحصیلی 1400-99 دانشجو پذیرش کند.

داوطلبان می بایست درصورت احراز تمامی شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام و دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون نیمه متمرکز دکتری سال 1399 و پس از مطالعه شرایط و نحوه پذیرش، نسبت به ثبت نام اینترنتی و ارسال مدارک به صورت الکترونیکی اقدام کنند.

اسامی پذیرفته شدگان نهایی با احتساب 50 درصد نمره آزمون متمرکز و 50 درصد نمره ارزیابی سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری، مصاحبه علمی و سنجش علمی (مرحله دوم)، تایید صلاحیت عمومی و براساس اولویت انتخابی توسط سازمان سنجش اعلام خواهد شد.

درصورت هر گونه تغییر در تاریخ برگزاری، مراتب از طریق سامانه آزمون اطلاع رسانی خواهد شد. ساعت تقریبی شروع و لینک مصاحبه غیرحضوری در کارت الکترونیکی ورود به جلسه ارزیابی سوابق و مصاحبه درج خواهد شد. کارت الکترونیکی 24 ساعت قبل از برنامه زمان بندی اعلام شده در دسترس داوطلبان قرار خواهد گرفت.

توضیحات تکمیلی درخصوص نحوه توزیع کارت و ورود به اتاق مصاحبه غیرحضوری متعاقباً از طریق سایت دانشگاه به نشانی edu.guilan.ac.ir/reg اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "دانشگاه گیلان از بین پذیرفته شدگان آزمون دکتری دانشجو می پذیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه گیلان از بین پذیرفته شدگان آزمون دکتری دانشجو می پذیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید