درخواست رفع برخی تبعیض ها در دانشگاه آزاد

به گزارش فدایی داری، جمعی از استادان و کارمندان دانشگاه آزاد در نامه ای به رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی خواستار رفع برخی تبعیض ها شدند.

درخواست رفع برخی تبعیض ها در دانشگاه آزاد

به گزارش فدایی داری، تعدادی از استادان و کارمندان دانشگاه آزاد در نامه ای به دکتر علی اکبر ولایتی، رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد خواستار رسیدگی به برخی امور صنفی شدند. در بخش هایی از این نامه آمده است:فاصله میان دریافتی ماهیانه ابواب جمعی این دانشگاه و کارکنان محترم دولت به حدی زیاد شده که جبران آن به سادگی ممکن نیست و فقط همتی مضاعف و متفاوت از آنچه تا به امروز دیده ایم می تواند آن را رفع کند.

در بخش دیگری از این نامه به تفاوت دریافتی حقوق ماهیانه استادان و کارمندان در دانشگاه آزاد با دیگر موسسات آموزشی اشاره شده و آمده است: سازمان ها و شرکت های مختلف با توجه به گرانی و تورم غیر قابل انتظار در سال جاری، از همین اسفند ماه به چاره جویی افتاده و جدا از افزایش حقوق در ابتدای سال آینده، افزایشی دیگر در حدود 40 تا 50 درصد در احکام کارکنان خود اعمال کرده اند، در حالی که سیاست گذاران دانشگاه آزاد از این مهم غافل مانده اند.

نویسندگان این نامه با طرح این پرسش که مبنای تبعیض مذکور چیست در بخش دیگری از نامه خود خطاب به دکتر ولایتی آورده اند: نویسندگان این نامه بی صبرانه منتظر اقدامات عملی آن مقام محترم در رفع تبعیض های پیش گفته و جبران عقب افتادگی احکام حقوقی از همتایان خود در سایر موسسات عالی آن هم به نحوی که شایسته بزرگ ترین نهاد آموزشی کشور است، می باشند. امید آن که با رسیدگی به معیشت محقرانه استادان و کارمندان، شرایط برای ادامه فعالیت علمی و پژوهشی فرهیختگان تلاشگر دانشگاه آزاد اسلامی فراهم شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "درخواست رفع برخی تبعیض ها در دانشگاه آزاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست رفع برخی تبعیض ها در دانشگاه آزاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید