در این جاده ها آدرنالین خود را بالا ببرید

به گزارش فدایی داری، در بعضی موارد، هدف از مسافرت فقط رانندگی و روبه رو شدن با مخاطرات جهت است و مهم نیست که این جهت به کجا منتهی می شود. اگر از دوستداران رانندگی پرهیجان هستید، مطمئنا از طی کردن جاده هایی که در ادامه معرفی می شوند، لذت خواهید برد.

در این جاده ها آدرنالین خود را بالا ببرید

بعضی از جاده ها در سراسر دنیا به حدی مجذوب کننده و مهیج هستند که خود به تنهایی مقصد و حتی جاذبه گردشگری به شمار می آیند. برای آشنایی با جاده های هیجان انگیز و یک رانندگی پرهیجان، با فدایی داری همراه باشید.

جاده های هیجان انگیز

بزرگراه ترانسفاگاراسان - رومانی، ترانسیلوانیا

این جاده حیرت انگیز و مهیج در رومانی که با نام بزرگراه ترانسفاگاراسان شناخته می شود، 151 کیلومتر طول دارد. پیج های بزرگراه ترانسفاگاراسان تمامی ندارد. این جاده شیب تندی هم دارد، بنابراین می توانید در هوای آزاد این منطقه از اندکی آدرنالین هم بهره مند شوید.

جاده Conor، ایرلند

اگر در پی هیجان و روبه رو شدن با خطر هستید، جاده کانر مقصد موردنظر شماست. این جاده از انتهای جنوبی شبه جزیره دینگل (Dingle) آغاز می شود و تا خلیج براندون (Brandon) امتداد دارد، جاده پرپیچ وخم و باریک کانر از کنار چشم انداز ها سرسبز و چند دریاچه زیبا می گذرد و چشم انداز آن داستان های بچگانه را به خاطر می آورد.

اگر به سفر به مکان های جالب علاقه مند هستید، مطلب لذت سفری بی نظیر به توتکابن را بخوانید.

جاده گریت اشن، استرالیا

این جاده ساحلی 244 کیلومتری، از کنار جاذبه های طبیعی بسیار گیرا مثل دره دریاچه آرد (Loch Ard) و ساحل دوازده فرستاده (Twelve Apostles) می گذرد و چشم انداز ها بدیع آن در کنار آسمان آبی و تمیز، عاشقان رانندگی پرهیجان و دوستداران آرامش در آغوش طبیعت را از سراسر دنیا به خود جذب می کند.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب گردشگری، مطلب در این روستای عجیب همه آلزایمر دارند! را مطالعه کنید.

منبع: پیام دلتا

به "در این جاده ها آدرنالین خود را بالا ببرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در این جاده ها آدرنالین خود را بالا ببرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید