سفر رفتن با ChatGPT!

به گزارش فدایی داری، وبسایت برنامه ریزی سفر Expedia یک عملکرد مبتنی بر هوش مصنوعی را به برنامه مخصوص تلفن همراه خود اضافه نموده است تا به کاربران در برنامه ریزی سفر و جستحوی مکان های دیدنی یاری کند.

سفر رفتن با ChatGPT!

یک شرکت مسافرتی، راهنمای سفر با هوش مصنوعی مبتنی بر ربات ChatGPT را برای برنامه ریزی ماجراجویی بعدی افراد معرفی نموده است.

به نقل از آی ای، وبسایت برنامه ریزی سفر Expedia یک عملکرد مبتنی بر هوش مصنوعی را به برنامه مخصوص تلفن همراه خود اضافه نموده است تا به کاربران در برنامه ریزی سفر و جستحوی مکان های دیدنی یاری کند.

این ابزار به وسیله ربات هوش مصنوعی مشهور و محبوب این روز ها یعنی ChatGPT راهنمایی می گردد که از هنگام معرفی در اواخر سال 2022 تا به امروز بسیاری از صنایع و حوزه ها را متحول نموده است.

پیتر کِرن مدیرعامل اکسپدیا می گوید: در اصل ایده این است که به مسافران این امکان داده گردد که به بهترین شکل خرید نمایند، بهترین راه را برای برنامه ریزی سفر خود بیابند و بهترین راه را برای یافتن چیز های مناسب برای خود دریابند.

وی اضافه نمود: می توانید از این چت بات بپرسید که آیا مثلا ماه آوریل زمان خوبی برای رفتن به پاریس است؟ یا اگر در ماه مارس به توکیو بروید چه چیز هایی را می بینید و آیا می توانید شکوفه های گیلاس را ببینید؟ این برنامه بعلاوه کاربران را قادر می سازد تا مکان های اقامتی نزدیک به مکان های تماشایی مانند بزرگترین منطقه ها مشاهده شکوفه های گیلاس را انتخاب نمایند.

نرده های محافظ برای محافظت از عدم دقت

کِرن با این موضوع موافق است که ChatGPT گاهی اوقات اطلاعات نادرستی ارائه می دهد و می تواند غیر قابل اعتماد باشد، اما در عین حال ادعا می نماید که Expedia موانعی را بر سر راه این چت بات قرار داده است تا از انحراف آن از موضوعات مرتبط با سفر برای مقابله با عدم دقت جلوگیری کند.

در واقع این شرکت، هوش مصنوعی خود را برای ردیابی نتایج پاسخ های ChatGPT توسعه داده و اطمینان حاصل نموده است که مسافران پاسخ های غیرمنتظره دریافت نمی نمایند.

فناوری هوش مصنوعی با وجود اینکه هنوز در مرحله بتا قرار گرفته است، دارای اشکالات قابل توجهی است. برای مثال، زمانی که پرواز های نیویورک سیتی به مکزیکوسیتی از آن درخواست شد، گفت: هنوز نمی توانم یاریی کنم. با این حال، بهترین منظره ها مکزیکوسیتی را لیست کرد.

مدل های زبان بزرگ مانند ChatGPT به ارائه اطلاعاتی معروف هستند که بسته به نحوه عبارت بندی درخواست اطلاعات، سودمندی متفاوتی دارند.

کسب و کار ها برای غلبه بر محدودیت این ربات ها، مهندسان خبره را استخدام می نمایند تا نحوه برقراری ارتباط با ابزار های هوش مصنوعی برای نتایج بهینه را بیابند.

اکنون برنامه نو مبتنی بر هوش مصنوعی Expedia به کاربران روشی عملی برای سازماندهی و برنامه ریزی سفر های خود و آنالیز مکان های تماشایی ارائه می دهد.

اگرچه این چت بات دارای بعضی معایب است، اما اکسپدیا ادعا می نماید که نرده های محافظی دارد که این شرکت و کاربرانش را مطمئن می نماید که این چت بات روی ریل باقی می ماند.

منبع: ایسنا

منبع: فرادید

به "سفر رفتن با ChatGPT!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر رفتن با ChatGPT!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید