عودت 2هزار وسیله نقلیه به شهرهای مبداء از ایلام

به گزارش فدایی داری، خبرنگاران/ایلام فرمانده انتظامی استان از کنترل دقیق ورودی های استان و جلوگیری از تردد خودروهای پلاک غیربومی از سمت استان خوزستان و هم چنین خروج خودروهای پلاک های بومی از سمت شهرستان دهلران اطلاع داد و گفت: از ابتدای طرح نوروزی تا کنون از ورود بیش از 2هزار وسیله نقلیه به استان جلوگیری و به مبدا حرکتی عودت شده اند.

عودت 2هزار وسیله نقلیه به شهرهای مبداء از ایلام

سردار دلاور القاصی مهر اظهار کرد: برابر تدابیر ستاد مقابله با کرونا و به منظور پیشگیری از شیوع بیماری خطرناک کووید 19 ،طرح ممنوعیت تردد خودروهای شخصی دارای پلاک غیر بومی از سمت خوزستان شروع و تا اطلاع ثانونی ادامه خواهد یافت.

وی اضافه نمود: رسالت مهم ماموران پلیس راه استان ، حرکت در راستای حفظ جان انسان ها بوده و اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا و محدودیت ها و ممنوعیت های ترددی در این راستا ، نمود دیگری از انجام این رسالت مهم می باشد.

فرمانده انتظامی استان ایلام از استمرار اجرای طرح ممنوعیت تردد وسایل نقلیه از ساعت 21 تا 3 بامداد در معابر درون شهری اطلاع داد و توضیح داد: همکاری و مشارکت مردم در اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا نقش بسیار مهمی در کاهش شیوع بیماری کرونا داشته است.

القاصی مهر گفت: خودروهای دارای پلاک غیر بومی در صورت ورود به استان از طریق دوربین های کنترلی و همچنین تیم های استقراری و گشتی پلیس راه اعمال قانون و برگشت داده خواهند شد.

وی اضافه نمود:اینگونه طرح ها برای دفاع از سلامتی مردم بوده و از آحاد شهروندان انتظار داریم همچون گذشته با خادمان خود در نیروی انتظامی همکاری لازم را داشته باشند تا به زودی شاهد حذف این بیماری خطرناک از کشور عزیزمان باشیم.

فرمانده انتظامی استان ایلام به شهروندان توصیه کرد،در صورت امکان از سفرهای غیرضروری در جاده های استان اجتناب و محدودیت های ترددی وضع شده در مورد مصوبات ستاد مقابله با کرونا را رعایت نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "عودت 2هزار وسیله نقلیه به شهرهای مبداء از ایلام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عودت 2هزار وسیله نقلیه به شهرهای مبداء از ایلام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید