قالیباف: در بودجه سال آینده توجه جدی به ماموریت های خطیر نیروی انتظامی خواهیم داشت

به گزارش فدایی داری، رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست علنی مجلس طی نطقی هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت و توضیح داد: دولت و مجلس در لایحه بودجه توجه جدی به ماموریت های خطیر نیروی انتظامی خواهند داشت.

قالیباف: در بودجه سال آینده توجه جدی به ماموریت های خطیر نیروی انتظامی خواهیم داشت

به گزارش گروه سیاسی فدایی داری، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در صحن علنی مجلس با اشاره به هفته نیروی انتظامی گفت: هفته نیروی انتظامی را به یکایک کارکنان، درجه داران، افسران و کارمندان این نیرو در اقصی نقاط کشور که از مرز ها تا شهر ها و جاده ها هستند عرض تبریک و تهنیت و خسته نباشید داریم.

وی اضافه کرد: به شهدای نیروی انتظامی در این هفته درود می فرستیم که به حق همواره درب شهادت برای افسران رشید نیروی انتظامی که برای امنیت کشور کوشش می نمایند باز است و ما هر روز شاهد رشادت های این عزیزان هستیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی توضیح داد: عزیزان ما در نیروی انتظامی مطمئن باشند که نمایندگان مجلس شورای اسلامی اهمیت مأموریت ها و زحمات شما در همه فصول، زمان ها و مکان های سرزمین جمهوری اسلامی را به خوبی درک می نمایند و حتی قدردان کوشش های شما در حوزه پلیس بین الملل در پیگیری کسانی که در خارج از کشور اقتصادی از کشور برده و یا جنایاتی نموده و از کشور متواری شدند نیز هستند.

قالیباف در خاتمه سخنان سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی گفت: انشالله که در لایحه بودجه 1400 دولت و مجلس توجه ویژه ای به ماموریت های خطیر شما خواهند داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "قالیباف: در بودجه سال آینده توجه جدی به ماموریت های خطیر نیروی انتظامی خواهیم داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قالیباف: در بودجه سال آینده توجه جدی به ماموریت های خطیر نیروی انتظامی خواهیم داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید