قیمت خانه در ترکیه

به گزارش فدایی داری، قیمت خانه در ترکیه

قیمت خانه در کشور ترکیه به پول ایران مسلما جهت تخمین حداقل سرمایه اولیه با اهمیت است. همان گونه که آگاه هستید خرید خانه و ملک در کشور ترکیه یکی از محبوب ترین راه های مهاجرت به این کشور برای ایرانیان به شمار می آید. به همین دلیل در مرحله اول لازم است به آنالیز قیمت خانه در ترکیه به پول ایران پرداخته، خانه های گوناگون را ارزیابی کنید و در نهایت خانه مورد نظر خود را انتخاب نمایید. در این نوشتار با قیمت آپارتمان در ترکیه به تومان، اجاره خانه در ترکیه به پول ایران و برترین شهرهای این کشور جهت خرید خانه آشنا خواهید شد. آگاهی از قیمت ها به شما امکان یک برنامه ریزی دقیق را برای مهاجرت می دهد.

قیمت خانه در ترکیه

1. چرا قیمت خانه و ملک در ترکیه به پول ایران مهم است؟

قیمت خانه در کشور ترکیه به پول ایران از این منظر دارای اهمیت می باشد که به شما این امکان را خواهد داد که حداقل سرمایه مورد احتیاج را تخمین بزنید. بدین ترتیب برای اینکه معین کنید به چه اندازه سرمایه اولیه احتیاج دارید، ضروری است در مرحله اول نوع خانه، شهر و متراژ خانه را معین نمایید.

در ادامه نوشتار به آنالیز قیمت ملک و خانه در ترکیه به پول ایران و قیمت آپارتمان در ترکیه به تومان و اینکه در هر شهر ترکیه به چه اندازه سرمایه اولیه به لیر و به تومان جهت خرید خانه احتیاج دارید می پردازیم. بنابراین برای تخمین حداقل سرمایه مورد احتیاج جهت مهاجرت به ترکیه از طریق خرید ملک با ما همراه باشید.

2. با چه بودجه ای در استانبول می توان یک ملک خرید؟

معین کردن بودجه یا سرمایه مورد احتیاج جهت خرید ملک در ترکیه به عوامل زیادی بستگی دارد. از جمله عوامل تاثیر گذار در معین قیمت ملک در ترکیه به پول ایران یا لیر ترکیه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شهر و منطقه
  • محله
  • متراژ خانه
  • سن بنا
  • امکانات ملک
  • انواع دسترسی ها
  • امکانات محلی و منطقه ای

اگر به صورت کلی انواع املاک را با سن زیر 10 سال در نظر بگیریم و خانه ای که انتخاب کرده اید در محله میانه استانبول با متراژ 50 متر باشد، امکان خرید ملک با قیمت هر متر مربع 16.000.000 تومان وجود دارد. متری 16 میلیون تومان به پول ترکیه معادل متری 5.000 لیر می باشد. بر این اساس یک خانه 50 متری در ترکیه حدود 250.000 لیر ترکیه هزینه خواهد داشت. قیمت ملک در ترکیه به پول ایران معادل 800.000.000 تومان خواهد بود. این در حالی است که با این سرمایه نمی توان در یک محله میانه تهران خانه ای 50 متری خریداری نمود. بدین ترتیب در هر صورت قیمت آپارتمان در ترکیه به تومان ارزان تر از تهران می باشد.

3. شرایط خرید ملک به صورت اقساطی در کشور ترکیه چگونه است؟

فروش اقساطی خانه در ترکیه صرفاً محدود به املاک کلید نخورده (نوساز) می باشد و هر فروشنده نیز دارای شرایط اقساطی مخصوص به خود است.

برای خرید قسطی خانه باید یک سوم یا نیمی از ارزش ملک را پرداخت نمایید. پرداخت مابقی مبلغ می تواند طی 12 الی 24 ماه آینده انجام گردد.

به عنوان نمونه اگر برای خرید یک خانه 80 متری اقدام کرده اید و ارزش این ملک حدود 2 میلیارد (متری 25.000.000 تومان) می باشد، می توانید 700.000.000 تومان یا یک میلیارد را در ابتدا پرداخت کرده و مابقی مبلغ را به صورت ماهانه و در اقساطی بین 40.000.000 تومان تا 100.000.000 تومان پرداخت نمایید. به این صورت با خرید اقساطی می توانید صاحب ملک مورد نظر خود شوید.

4. شرایط خرید ملک در کدامیک از شهرهای ترکیه مناسب تر است؟

با توجه به رونق بازار املاک در شهرهای بزرگ ترکیه، خرید ملک در شهرهای استانبول، ازمیر، آنکارا و آنتالیا بیشتر توصیه می گردد. در این بین خرید ملک در استانبول به مراتب گزینه مطلوب تری خواهد بود. به این دلیل که استانبول به عنوان مرکز ترکیه در مقایسه با شهرهای دیگر این کشور از امکانات بسیار بیشتری برخودار است.

قیمت ملک در ترکیه به پول ایران نیز در شهرهای ذکر شده مناسب تر می باشد. علاوه بر این به دلیل امکانات رفاهی و شرایط مالی مطلوب تر، امکان رشد سریعتر ارزش ملک نیز وجود دارد.

5. مراحل خرید ملک در ترکیه چیست؟

به منظور خرید ملک در ترکیه با بیت کوین یا ارزهای معمولی باید مراحل معینی را طی نمایید. مراحل خرید ملک در ترکیه به توضیح زیر می باشد:

  • ابتدا از طریق یک سایت خرید ملک در ترکیه یا بنگاه املاک، ملک های مختلف را آنالیز نمایید. ضروری است به برخی از آن ها حضوراً سر بزنید.
  • زمانی که خانه مورد علاقه خود را انتخاب نمودید، باید ارزیابی گردد. به این معنی که بدهی مالیاتی یا منع قانونی نداشته باشد. از طرفی باید یک کارشناس از ملک بازدید به عمل آورد.
  • در صورت توافق روی قیمت می توانید به فروشنده ودیعه پرداخت نمایید. ودیعه معمولاً 10% از ارزش نهایی ملک را شامل می گردد. اما نباید فراموش کنید که بازپرداخت آن در صورت عدم تمایل به خرید، ممکن نخواهد بود. بنابراین پیش از پرداخت ودیعه، کلیه موارد را به خوبی آنالیز نمایید.
  • مراحل قانونی انتقال سند از فروشنده به خریدار را انجام دهید. در این مرحله باید مابقی مبلغ ملک را به حساب فروشنده منتقل کنید.
  • پس از انتقال سند باید به اداره مهاجرت مراجعه کرده و به منظور ارائه درخواست اقامت موقت وقت دیدار دریافت کنید.

6. مزایای خرید ملک در استانبول نسبت به دیگر شهرهای ترکیه چیست؟

یکی از مهمترین مزایای خرید ملک در استانبول و دیگر شهرهای ترکیه می تواند قیمت پایینتر ملک در ترکیه باشد.

از دیگر مزایای خرید ملک در استانبول و دیگر شهرهای ترکیه در مقایسه با ایران می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نرخ رشد ارزش ملک در استانبول معمولاً از میانگین نرخ رشد سالیانه ترکیه و ایران بالاتر می باشد.
  • با توجه به وسعت و مرکزیت استانبول به عنوان مرکز مالی، توریستی و حتی به نوعی سیاسی ترکیه، بازار ملک در استانبول رونق خوبی داشته و به همین دلیل گستره انتخاب بالاتری برای خریداری وجود دارد.
  • با توجه به وسعت حق انتخاب، فرآیند خرید در استانبول با سرعت بالاتری نسبت به دیگر شهرها انجام می گردد.
  • هزینه اجاره بهای ملک در استانبول (در صورت تمایل به اجاره دادن ملک خریداری شده) بالاتر از دیگر شهرهای ترکیه می باشد.
  • امکان سفر کم هزینه و بدون احتیاج به ویزا جهت بازدید از املاک وجود دارد.
  • شرایط زندگی و سرمایه گذاری در پویا ترین شهر ترکیه از لحاظ مالی فراهم می باشد.

7. شرایط کار در استانبول با خرید ملک در ترکیه چگونه است؟

بازار کار در استانبول نسبت به سایر شهرهای ترکیه به مراتب رونق بیشتری دارد. استانبول مرکز ترکیه است و به همین دلیل نیز به عنوان مرکز مالی و تجاری این کشور، فرصت های شغلی مطلوب تری خواهد داشت.

شانس موفقیت شما در کسب و کار شخصی یا اشتغال در یک شرکت در استانبول به مراتب بیشتر از سایر شهرهای این کشور می باشد.

بازار کار در استانبول نسبت به دیگر شهرهای ترکیه به مراتب رونق بیشتری دارد. بعلاوه شانس موفقیت کسب و کار در استانبول به مراتب از دیگر شهرهای ترکیه بیشتر است.

نباید فراموش کنید که برای کار در ترکیه باید مجوز کاری و ویزای کاری دریافت نمایید.

8. آیا می توانم از یک ایران، ملک در ترکیه خریداری کنم؟

از نظر قانونی هیچ محدودیت و ممنوعیتی برای خرید خانه در ترکیه از یک تبعه خارجی وجود ندارد. اما در شرایطی که قصد شما از خرید ملک در ترکیه، دریافت اقامت دائم و تابعیت این کشور می باشد باید حتماً خانه را از یک فرد ترک خریداری نمایید.

تنها در شرایطی می توانید با خرید ملک در ترکیه اقامت دائم، تابعیت و پاسپورت ترکیه را دریافت کنید که خانه را از یک فرد حقیقی یا حقوقی ترک خریداری کرده باشید.

در غیر این صورت، یعنی خرید خانه از یک تبعه غیر ترک، فقط به معنی سرمایه گذاری در این کشور خواهد بود.

9. شرایط و قیمت خرید ملک در ترکیه به پول ایران چگونه است؟

در خصوص قیمت ملک در ترکیه به پول ایران باید گفت که در یک مقایسه کلی، قیمت ملک در ترکیه پایین تر از ایران می باشد. در ادامه مقاله به آنالیز قیمت آپارتمان در ترکیه به تومان و لیر ترکیه می پردازیم. در یک بخش می توانید اختلاف قیمت فاحش میان ایران و شهرهای گوناگون ترکیه را مشاهده نمایید.

این اختلاف قیمت در خصوص شهرهای بزرگی مانند تهران و استانبول حتی بیشتر هم می گردد. بدین ترتیب می توان نتیجه گرفت که شما با یک بودجه معین می توانید خانه بهتری را در محله میانه رو به بالای ترکیه در قیاس با تهران خریداری نمایید.

قیمت ملک در ترکیه به پول ایران حداقل 27.35% کمتر از قیمت ملک در تهران می باشد. هزینه اجاره خانه در ترکیه به پول ایران نیز 65.74% کمتر از تهران است.

جالب است بدانید که به جز قیمت ملک در ترکیه به پول ایران، هزینه های زندگی در این کشور نیز بسیار پایین تر از تهران م. هزینه زندگی یک خانواده 4 نفره در ترکیه بدون احتساب اجاره خانه، ماهانه حدود 1335.26 دلار آمریکا (معادل 10779.47 لیر ترکیه) است. هزینه زندگی یک فرد نیز بدون احتساب اجاره خانه، ماهانه 384.69 دلار آمریکا (معادل 3105.56 لیر ترکیه) می باشد.

1. شرایط دریافت اقامت دائم و پاسپورت ترکیه با خرید ملک به چه صورت می باشد؟

فرقی ندارد که هزینه ملک در ترکیه به پول ایران چقدر باشد، اینکه شما چه نوع ملکی را برای خرید انتخاب می نمایید، فقط روی سرمایه اولیه مورد احتیاج تأثیرگذار است. با خرید ملک در ترکیه می توانید اقامت موقت این کشور را دریافت نمایید.

پس از انتقال سند از فروشنده به خریدار، می توانید به منظور دریافت اقامت موقت به اداره مهاجرت ترکیه مراجعه نمایید. در این مرحله باید یک وقت دیدار دریافت کنید. با ارائه مدارک و مستندات در روز دیدار، درخواست شما آنالیز می گردد. در صورت تأیید مدارک و درخواست اقامت، یک اقامت 1 یا 2 ساله به شما اعطا خواهد شد.

بعد از 5 سال اقامت موقت در ترکیه (با شرط سکونت 11 ماهه در هر سال) می توانید جهت دریافت اقامت دائم ترکیه درخواست دهید. پس از 3 سال اقامت دائم نیز می توانید برای دریافت تابعیت و پاسپورت ترکیه درخواست دهید.

11. کدامیک از املاک و مستغلات را می توان در ترکیه خریداری نمود؟

انواع املاک و مستغلات ترکیه که به عنوان یک متقاضی خارجی می توانید خریداری نمایید شامل موارد زیر می باشد:

  • واحدهای مسکونی و تجاری کلید نخورده (نوساز)
  • واحدهای مسکونی و تجاری دست دوم
  • ویلاها، واحدهای مسکونی و واحدهای تجاری کلید نخورده (نوساز) در برج ها و شهرک ها
  • ویلاها، واحدهای مسکونی و واحدهای تجاری دست دوم در برج ها و شهرک ها
  • مغازه ها
  • و ….

همانطور که مشاهده می کنید، بعد از معین قیمت ملک در ترکیه به پول ایران یا معین قیمت آپارتمان در ترکیه به تومان، می توانید با در نظر گرفتن حداقل بودجه خود یکی از انواع املاک و مستغلات فوق را انتخاب نمایید.

12. آیا حضور وکیل در فرایند خرید ملک و معین قیمت ملک در ترکیه به پول ایران تاثیرگذار می باشد؟

یکی از مراحل خرید خانه در ترکیه، ارزش گذاری قیمت ملک از طریق کارشناس می باشد. حضور وکیل مهاجرتی که با کلیه قوانین و مقررات خرید و فروش ملک در ترکیه آشنا باشد و از طرفی به زبان ترکی نیز تسلط داشته باشد، در تمامی مراحل خرید خانه تأثیر مثبتی دارد.

وکیل مهاجرتی از ابتدای فرآیند خرید ملک همراه شما خواهد بود. این فرآیندها شامل آنالیز املاک گوناگون، معین قیمت آپارتمان در ترکیه به تومان، انتقال پول، انجام استعلامات لازم، انتقال سند و عقد قرارداد خواهد بود. از طرفی وکیل مهاجرتی می تواند شما را جهت جمع آوری مدارک مورد احتیاج برای دریافت اقامت هدایت نماید.

13. قیمت آپارتمان در ترکیه به تومان چقدر است؟

قیمت خانه در ترکیه به پول ایران معمولاً به طور میانگین ارزیابی می گردد. به این معنی که میانگین هزینه هر متر مربع در شهرهای گوناگون را محاسبه خواهند کرد. اما موضوع اصلی این است که خانه در برخی از شهرها مانند استانبول بسیار بالاتر از اندازه میانگین بوده و در نتیجه این آمار نمی تواند برای معین حداقل سرمایه به شما یاری کند. از این رو به منظور معین دقیق اندازه سرمایه ای که برای خرید خانه و معین قیمت ملک در ترکیه به پول ایران احتیاج دارید، در جداول زیر به تفکیک شهرها قیمت خانه در ترکیه به پول ایران و لیر ترکیه معین شده است.

قیمت آپارتمان در ترکیه به تومان در شهر استانبول

نوع خانه یا آپارتمان

قیمت خانه در ترکیه به لیر

معادل قیمت خانه در ترکیه به پول ایران

قیمت هر متر آپارتمان در مرکز از شهر استانبول

11363.85 لیر ترکیه

59268883.63 ریال

قیمت هر متر آپارتمان در خارج از مرکز شهر استانبول

5549.72 لیر ترکیه

28944928.31 ریال

قیمت خانه در ترکیه به پول ایران در شهر آنکارا

نوع خانه یا آپارتمان

قیمت خانه در ترکیه به لیر

معادل قیمت خانه در ترکیه به پول ایران

قیمت هر متر آپارتمان در مرکز از شهر آنکارا

5587.28 لیر ترکیه

29140831.67 ریال

قیمت هر متر آپارتمان در خارج از مرکز شهر آنکارا

3510.23 لیر ترکیه

18307812.83 ریال

قیمت ملک در ترکیه به پول ایران در شهر ازمیر

نوع خانه یا آپارتمان

قیمت خانه در ترکیه به لیر

معادل قیمت خانه در ترکیه به پول ایران

قیمت هر متر آپارتمان در مرکز از شهر ازمیر

7193.30 لیر ترکیه

37437133.38 ریال

قیمت هر متر آپارتمان در خارج از مرکز شهر ازمیر

33789.91 لیر ترکیه

19724401.56 ریال

قیمت آپارتمان در ترکیه به پول ایران در شهر آدانا

نوع خانه یا آپارتمان

قیمت خانه در ترکیه به لیر

معادل قیمت خانه در ترکیه به پول ایران

قیمت هر متر آپارتمان در مرکز از شهر آدانا

3500.00 لیر ترکیه

18215557.09 ریال

قیمت هر متر آپارتمان در خارج از مرکز شهر آدانا

2400.00 لیر ترکیه

12490667.72 ریال

قیمت خانه در ترکیه به پول ایران در شهر بورسا

نوع خانه یا آپارتمان

قیمت خانه در ترکیه به لیر

معادل قیمت خانه در ترکیه به پول ایران

قیمت هر متر آپارتمان در مرکز از شهر بورسا

4543.68 لیر ترکیه

23647323.56 ریال

قیمت هر متر آپارتمان در خارج از مرکز شهر بورسا

3376.47 لیر ترکیه

17572655.08 ریال

قیمت ملک در ترکیه به پول ایران در شهر آنتالیا

نوع خانه یا آپارتمان

قیمت خانه در ترکیه به لیر

معادل قیمت خانه در ترکیه به پول ایران

قیمت هر متر آپارتمان در مرکز از شهر آنتالیا

5294.81 لیر ترکیه

27556522.74 ریال

قیمت هر متر آپارتمان در خارج از مرکز شهر آنتالیا

3704.96 لیر ترکیه

19282260.58 ریال

همان گونه که در جداول فوق مشاهده کردید، قیمت آپارتمان در ترکیه به تومان تفاوت چشمگیری با قیمت آپارتمان در ایران دارد. به عبارتی ساده می توان گفت که خرید ملک در ترکیه برای شما ارزان تر از خرید خانه در ایران می باشد. به این خاطر که علاوه بر سرمایه گذاری در یک کشور خارجی، می توانید برای دریافت اقامت نیز اقدام نمایید.

14. هزینه اجاره خانه در ترکیه به پول ایران به چه شکل است؟

در قسمت قبلی مشاهده نمودید که قیمت آپارتمان در ترکیه به تومان بسیار ارزانتر از قیمت خانه در تهران می باشد. این موضوع در خصوص هزینه اجاره خانه نیز صدق می نماید. هزینه اجاره خانه در ترکیه به پول ایران نیز در شهرهای گوناگون این کشور تفاوت بسیاری دارد. بنابراین به عنوان یک خریدار ملک باید از قیمت حدودی اجاره خانه در هر شهر آگاه باشید. به این دلیل که بعد از خرید ملک می توانید آن را اجاره داده و کسب عایدی کنید. بدین ترتیب اطلاع از قیمت اجاره می تواند روی انتخاب منطقه و شهر محل خانه موثر باشد.

اجاره خانه در ترکیه به پول ایران در شهر استانبول

نوع آپارتمان یا خانه

هزینه اجاره به لیر ترکیه

معادل هزینه اجاره خانه در ترکیه به پول ایران

آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر استانبول

2554.27 لیر ترکیه

13321973.00 ریال

آپارتمان 1 خوابه در خارج از مرکز شهر استانبول

1486.98 لیر ترکیه

7755437.60 ریال

آپارتمان 3 خوابه در مرکز شهر استانبول

4694.19 لیر ترکیه

24482851.47 ریال

آپارتمان 3 خوابه در خارج از مرکز شهر استانبول

2710.29 لیر ترکیه

14135716.66 ریال

اجاره خانه در ترکیه به پول ایران در شهر آنکارا

نوع آپارتمان یا خانه

هزینه اجاره به لیر ترکیه

معادل هزینه اجاره خانه در ترکیه به پول ایران

آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر آنکارا

1569.72 لیر ترکیه

8186968.76 ریال

آپارتمان 1 خوابه در خارج از مرکز شهر آنکارا

1006.59 لیر ترکیه

5249947.95 ریال

آپارتمان 3 خوابه در مرکز شهر آنکارا

2601.04 لیر ترکیه

13565912.79 ریال

آپارتمان 3 خوابه در خارج از مرکز شهر آنکارا

1674.07 لیر ترکیه

8731230.34 ریال

اجاره خانه در ترکیه به پول ایران در شهر ازمیر

نوع آپارتمان یا خانه

هزینه اجاره به لیر ترکیه

معادل هزینه اجاره خانه در ترکیه به پول ایران

آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر ازمیر

1626.73 لیر ترکیه

8466218.23 ریال

آپارتمان 1 خوابه در خارج از مرکز شهر ازمیر

1049.02 لیر ترکیه

5459585.31 ریال

آپارتمان 3 خوابه در مرکز شهر ازمیر

2973.33 لیر ترکیه

15474549.45 ریال

آپارتمان 3 خوابه در خارج از مرکز شهر ازمیر

1765.54 لیر ترکیه

9188657.74 ریال

اجاره خانه در ترکیه به پول ایران در شهر آدانا

نوع آپارتمان یا خانه

هزینه اجاره به لیر ترکیه

معادل هزینه اجاره خانه در ترکیه به پول ایران

آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر آدانا

1187.50 لیر ترکیه

6180278.30 ریال

آپارتمان 1 خوابه در خارج از مرکز شهر آدانا

750.00 لیر ترکیه

3903333.66 ریال

آپارتمان 3 خوابه در مرکز شهر آدانا

2125.00 لیر ترکیه

11059445.38 ریال

آپارتمان 3 خوابه در خارج از مرکز شهر آدانا

1414.29 لیر ترکیه

7360572.05 ریال

اجاره خانه در ترکیه به پول ایران در شهر بورسا

نوع آپارتمان یا خانه

هزینه اجاره به لیر ترکیه

معادل هزینه اجاره خانه در ترکیه به پول ایران

آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر بورسا

1311.04 لیر ترکیه

6823237.77 ریال

آپارتمان 1 خوابه در خارج از مرکز شهر بورسا

946.05 لیر ترکیه

4923663.02 ریال

آپارتمان 3 خوابه در مرکز شهر بورسا

2366.36 لیر ترکیه

12315581.05 ریال

آپارتمان 3 خوابه در خارج از مرکز شهر بورسا

1631.19 لیر ترکیه

8489461.55 ریال

اجاره خانه در ترکیه به پول ایران در شهر آنتالیا

نوع آپارتمان یا خانه

هزینه اجاره به لیر ترکیه

معادل هزینه اجاره خانه در ترکیه به پول ایران

آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر آنتالیا

1282.94 لیر ترکیه

6676986.02 ریال

آپارتمان 1 خوابه در خارج از مرکز شهر آنتالیا

947.63 لیر ترکیه

4931903.09 ریال

آپارتمان 3 خوابه در مرکز شهر آنتالیا

2261.10 لیر ترکیه

11767773.68 ریال

آپارتمان 3 خوابه در خارج از مرکز شهر آنتالیا

1542.73 لیر ترکیه

8029045.75 ریال

سوالات رایج پیرامون قیمت خانه و ملک در ترکیه به پول ایران

  • کدامیک از شهرهای ترکیه برای خرید ملک مناسب می باشد؟
  • شهرهای استانبول، آنکارا، آنتالیا و ازمیر در ردیف مناسب ترین شهرهای ترکیه برای خرید ملک می باشند. پتانسیل رشد قیمت خانه در این شهرها بالا ج.
  • جهت خرید ملک در ترکیه به چه اندازه سرمایه اولیه احتیاج داریم؟
  • اندازه سرمایه اولیه جهت خرید ملک در ترکیه به خانه ای که انتخاب می نمایید بستگی دارد. اما به صورت کلی می توان گفت که حداقل سرمایه اولیه برای خرید ملک در ترکیه از 250.000 لیر آغاز می گردد.
  • قیمت ملک در ترکیه به چه عواملی بستگی دارد؟
  • قیمت ملک در ترکیه به عوامل گوناگونی وابسته است که از جمله مهمترین آن ها می توان به شهر و منطقه، سن بنا، متراژ ملک، امکانات ملک و امکانات محلی اشاره کرد.
  • آیا با خرید ملک در ترکیه می توان اقامت دائم ترکیه را دریافت نمود؟
  • بله. با خرید ملک در ترکیه و بلافاصله بعد از انتقال سند از فروشنده به خریدار می توانید جهت دریافت اقامت موقت به اداره مهاجرت ترکیه مراجعه نمایید. بعد از 5 سال نیز می توانید اقامت دائم ترکیه را دریافت کنید.
  • دریافت اقامت دائم و پاسپورت ترکیه از طریق خرید ملک چقدر زمان می برد؟
  • بعد از 5 سال اقامت موقت در ترکیه می توانید به منظور دریافت اقامت دائم درخواست دهید. و بعد از 3 سال اقامت دائم نیز این امکان را دارید که برای دریافت تابعیت و پاسپورت ترکیه اقدام نمایید.
منبع: اینترنت

به "قیمت خانه در ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت خانه در ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید