موفقیت لولای سامسونگ Galaxy Z Fold 2 در تست دوام حمام غبار

به گزارش فدایی داری، یک آزمایش دوام توسط YouTuber JerryRigEverything نشان می دهد که لولای Galaxy Z Fold 2 مطابق ادعای سامسونگ محکم تر از مورد Galaxy Fold اصلی است.

موفقیت لولای سامسونگ Galaxy Z Fold 2 در تست دوام حمام غبار

به گزارش خبرنگار ، چند هفته است که از سامسونگ Galaxy Z Fold 2 رونمایی شده است، این بدان معناست که آزمایش کنندگان مدتی وقت داشته اند تا تلفن را مورد آزمایش قرار دهند. یک آزمایش دوام توسط YouTuber JerryRigEverything (معروف به زک نلسون) نشان می دهد که لولای Galaxy Z Fold 2 مطابق ادعای سامسونگ محکم تر از مورد Galaxy Fold اصلی است.

به دنبال بعضی آزمایشات خراش روی سطوح مختلف دستگاه، نلسون مقداری خاک را روی لولا قرار داد. وی گفت: باز و بسته شدن تلفن تاشو درست به همان اندازه که قبل از ریختن مقداری لکه بر روی آن صاف بود. بعد از حمام غبار مدت بیشتری طول کشید تا صاحب گوشی بتواند اثر انگشت خود را ثبت کند، اما هنوز هم کار می کرد - حداقل قبل از اینکه نلسون آن را نیز خراش دهد.

  • سامسونگ گوشی های سری A را به سطح پرچمداران خود می رساند

همانند Galaxy Z Flip، Z Fold 2 دارای یک سیستم قلم مو در داخل لولا است که به شما یاری می نماید تا آنجا که ممکن است از ماک بهره ببرید. همچنین نلسون فهمید که لولا قادر به مقاومت در برابر آزمایش خمش است. کوشش برای خم شدن لولای Z Fold 2 در جهت اشتباه باعث خرابی صفحه اصلی نشد.

به تازگی و پس از اینکه بازرسان دست به کار آزمایش Galaxy Fold اصلی شدند، موارد جدی به ویژه در خصوص صفحه نمایش و لولا ظاهر شد. سامسونگ عرضه تلفن را به تأخیر انداخت تا بتواند تغییراتی از جمله آب بندی انتهای لولا را برای جلوگیری از ورود گرد و غبار به داخل، ایجاد کند. به نظر می رسد مطمئناً همه چیز از قبل بهتر شده است.

هنوز هم ممکن است فکر بدی نباشد که هنگام رفتن به ساحل، Galaxy Z Fold 2 هزار دلاری خود را در ماشین یا خانه بگذارید. البته برای هر دو مدل.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "موفقیت لولای سامسونگ Galaxy Z Fold 2 در تست دوام حمام غبار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موفقیت لولای سامسونگ Galaxy Z Fold 2 در تست دوام حمام غبار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید