نبرد دو شاهین میان هزاران پرنده!

به گزارش فدایی داری، حمله دو شاهین برای شکار در میان یک دسته از هزاران پرنده به جنگ تمام عیار میان این دو پرنده تبدیل شد! این صحنه شگفت انگیز در پارک فرا مرزی کگالاگادی پخش شد.

نبرد دو شاهین میان هزاران پرنده!

به گزارش فدایی داری، شاهین های لانر پرندگان شکاری کشنده ای هستند که سریع پرواز می کنند و به شکار پرندگان در آسمان معروف هستند. آن ها همچنین از پستانداران، خزندگان و حشرات تغذیه می کنند، اما بیشتر به خاطر شکار پرندگان کوچکتر شناخته شده اند و در زیستگاه های عمدتاً باز یافت می شوند.

برخلاف برخی دیگر از گونه های شاهین، شاهین های لانر از تعقیب افقی شکار می کنند و در هنگام پرواز به شکار خود کمین می کنند. با این حال، مانند همه پرندگان شکاری دیگر، آن ها رویکرد خود را با توجه به فرصت ارائه شده استراتژی می دهند.

کرنل نورتیر دندانپزشک 62 ساله و همسرش از علاقه مندان به حیات وحش، در مکان مناسب و در زمان مناسب قرار گرفتند و این لحظه باورنکردنی را ثبت کردند.

کرنل می گوید: من و همسرم نشسته بودیم و به تماشای پرواز هزاران سرخ پرک نوک سرخ مشغول بودیم. دو شاهین لانر روی درختی در آن نزدیکی بودند و منتظر فرصت بودند تا حمله به آن ها شکار کنند.

یکی از شاهین ها برای کشتن وارد عمل شد و پیروز شد یکی از آن ها را در هوا مورد اصابت قرار دهد و آن را به شدت به زمین بفرستد. سپس برای بازیابی وعده غذایی خود حمله ور شد و شاهین دوم - که در تمام مدت نظاره گر بود - وارد شد تا شکار را بدزدد. هر دو شاهین اکنون روی زمین بودند و نبردی در گرفت.

آن ها مدتی بیشتر روی زمین جنگیدند و سپس بلند شدند. این یک منظره استثنایی برای من بود. توصیه من به دیگران این است که صبورانه در حیات وحش منتظر بمانند، زیرا هر چیزی ممکن است در هر زمانی اتفاق بیفتد.

منبع: فرارو

به "نبرد دو شاهین میان هزاران پرنده!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نبرد دو شاهین میان هزاران پرنده!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید