نقطه ضعف استقلال چطور به نقطه قوت تیم فرهاد مجیدی تبدیل می گردد؟

به گزارش فدایی داری، یکی از مسائل فنی که تیم استقلال در سالهای اخیر داشت و به خصوص در فصل گذشته بیشتر به چشم آمد، فقدان بازیکنان طراح و خلاق با پاس های هوشمندانه و کلیدی در میانه میدان و البته خلاء مهاجمان چارچوب شناس و گل زن در پیشانی خط حمله این تیم بود که آبی های مرکز از این نقاط ضعف آسیب های فراوانی در لیگ برتر و آسیا لطماتی هم دیدند.

نقطه ضعف استقلال چطور به نقطه قوت تیم فرهاد مجیدی تبدیل می گردد؟

فرهاد مجیدی با آسیب شناسی در تیمش و شناسایی این نقاط ضعف، برای فصل تازه دست به چند انتخاب تازه اعم از جوانان و باتجربه ها زد تا به واسطه حضور این نفرات تازه، نقطه ضعف تیمش را از بین برده و آن را تبدیل به نقطه قوت نماید.

استخدام امیرحسین حسین زاده و امیرعلی صادقی دو بازیکن جوان و صاحب آینده ای روشن در خط میانی باعث شد تا حدودی ضعف بازی سازی در خط حمله آبی پوشان از بین برود. حسین زاده در 3 باری که با پیراهن استقلال به میدان رفته شایستگی ها و توانمندی هایش را نشان داده و ثابت نموده به زودی می تواند همان گمشده آبی پوشان در خط میانی باشد. او تکنیک فردی خوبی دارد و از هوش تاکتیکی بالایی هم بهره می برد و به خوبی قادر است نقش یک بازی ساز را در مرکز زمین ایفا کند.

بعلاوه امیرعلی صادقی دیگر بازیکن جوان و تازه آبی پوشان است که وی در همان دقایق کوتاهی که مقابل ذوب آهن به میدان رفت توانایی هایش را نشان داد و به خصوص در دقیقه 95 با پاسی بلند، تو در و کاملاً دقیق تیمش را به گل دوم رساند.

یکی دیگر از خریدهای خیلی خوب استقلال در این فصل کوین یامگا مهاجم فرانسوی است که از لیگ بلژیک به جمع آبی پوشان اضافه شد و در یک بازی توانست 2 بار تیمش را به گل رسانده و تنها بازیکن خارجی تاریخ این باشگاه شد که در اولین تجربه حضورش در میدان دبل نموده باشد.

ضلع چهارم این مربع نیز یک حرفه ای دیگر به نام رودی ژستد است. مهاجمی باتجربه و کاملاً حرفه ای و با سابقه گلزنی به تیم های بزرگ و معروف که شب گذشته وارد تهران شد تا قراردادش را با آبی پوشان نهایی کند.

بدیهی است استفاده از بازیکنان طراح و خلاقی مثل حسین زاده و صادقی در مرکز زمین و استفاده از حرفه ای هایی مثل یامگا و ژستد، می تواند استقلال را در فاز حمله به تیمی خطرناک تبدیل کند که قادر است به خط دفاعی هر تیمی آسیب برساند؛ تا بدین ترتیب نقطه ضعف سالهای اخیر و به خصوص فصل گذشته آبی پوشان به نقطه قوت این تیم تبدیل گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "نقطه ضعف استقلال چطور به نقطه قوت تیم فرهاد مجیدی تبدیل می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقطه ضعف استقلال چطور به نقطه قوت تیم فرهاد مجیدی تبدیل می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید