سریال و پخش خانگی

وخامت حال بازیگر سریال های کمدی؛ آرش میراحمدی راهی آی سی یو شد

آرش میراحمدی بازیگر 52 ساله تلویزیون که با بیماری سرطان پانکراس مبارزه می نماید. در پی یک عارضه جدی کبدی در بیمارستان فیروزگر بستری و مورد عمل جراحی نهاده شد.

24 شهریور 1402

تفاوت جالب شکوه السلطنه در سریال جیران و عکس های واقعی

در سریال جیران الهام نامی نقش شکوه السلطنه، سومین همسر عقدی ناصرالدین شاه قاجار را ایفا کرده است.

13 اردیبهشت 1402

هر آنچه از فصل دوم سریال Sweet Tooth باید بدانید

داستان پساآخرالزمانی ژانری بسیار مجذوب کننده به شمار می رود که مخاطبان را در سراسر دنیا به خودش جلب می نماید. این ژانر و داستان ها با تصویرگری های سخت و غالبا تیره و تار خود از دنیایی ویرانه، نگاهی اجمالی و منحصربه فرد نسبت به شرایط انسان تحت فشار شدید...

4 اردیبهشت 1402

همه چیز درباره فیلم Ant، Man and the Wasp: Quantumania

فاز چهارم دنیای سینمایی مارول با فیلم پلنگ سیاه: واکاندا تاابد (Black Panther: Wakanda Forever) به سرانجام رسید و حالا قرار است فاز پنجم این دنیای سینمایی با فیلم انت من و واسپ: کوانتومانیا (Ant-Man and the Wasp: Quantumania) کار خودش را آغاز کند. در ادامه همراه با ما باشید.

5 بهمن 1401

عکس ، 15 بازی تک نفره که بازی نکرده اید!

ویجیاتو نوشت: سبد سال 2022 هم همانند سال های معمول گذشته پر بود از عنوان های بزرگی که جدول ماه های مختلف سال را پر کرده بودند.

20 دی 1401

معرفی 10 هتل از هتل های لوکس لندن

معرفی 10 هتل لوکس از هتل های لوکس لندنلندن، مرکز انگلستان یکی از مقاصد محبوب گردشگری در اروپاست؛ شهری که در آن بیشتر از هر چیز ترکیب کهنه و نو توجه همه را به خود جلب می کند؛ ساختمان هایی مدرن که در کنار بناهای قدیمی و برجسته قرار گرفته اند. برج ساعت بیگ...

18 آذر 1401

مهم ترین ویژگی های یک لپ تاپ گیمینگ قدرتمند چیست؟

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، طراحی و ساخت انواع لپ تاپ با کاربردهای مختلف، دست افراد در انتخاب باز شده است. اگر قصد خرید یک لپ تاپ گیمینگ را داشته باشید، با گزینه های زیادی روبرو می شوید که هرکدام ویژگی های متفاوتی دارند. این خصوصیات قدرت آنها را تغییر...

9 مرداد 1401

برنامه های کونامی برای سایلنت هیل فاش شد؛ چند بازی در دست ساخت است

طبق جدیدترین گزارش های منتشر شده، به نظر می رسد که چندین بازی از سری سایلنت هیل در استودیوهای مختلف در حال توسعه هستند. گفته شده که این ها شامل یک بازسازی، دنباله و یک سری داستان محور می شوند.

12 تیر 1401

جنجال عکس اندام آزاده زارعی در بازی فوتسال !

عکسی زیبا با استایلی متفاوت از آزاده زارعی هنگام بازی فوتسال منتشر شد.

25 خرداد 1401

10 فیلم کمدی برتر که حال وهوای کله خر برای همیشه را دارند

بیش از دو دهه از زمانی که بینندگان ام تی وی برای اولین بار با تیم پرحاشیه کله خر آشنا شدند می گذرد. این سریال برخلاف هر چیز دیگری در تلویزیون در آن زمان، خیلی سریع به موفقیت رسید و افرادی مانند جانی ناکسویل، بام مارگرا و استیو او را به معروفیت رساند. محبوبیت...

7 خرداد 1401

حمید لبخنده کارگردان در پناه تو درگذشت

حمید لبخنده سازنده سریال تلویزیونی در پناه تو در سن هفتاد سالگی از جهان رفت.

5 خرداد 1401

مهلت سه ماهه برای مدیریت مجتمع ایثار

استاندار فارس بر اهمیت توجه به مسائل و مسائل خانواده های شهدا و ایثارگران و استفاده از همه ظرفیت ها در راستای تکریم آن ها تاکید کرد.

1 اردیبهشت 1401

برخی از مشهورترین و زیباترین قلعه های ایرلند را بشناسید

ایرلند یکی از آن کشورهایی است که قلعه های زیادی دارد؛ قلعه هایی که برخی از آن ها معروفیت سینمایی دارند. برخی از این قلعه ها بسیار مشهورند و در حال حاضر تغییر کاربری داده اند و توانسته اند در زمینه گردشگری درآمد قابل توجهی را نصیب ایرلند کنند.

26 فروردین 1401

فریبا متخصص: اگر دوباره متولد می شدم حتماً پرستار می شدم

فریبا متخصص که این روز ها در نقش یک پرستار ظاهر شده، می گوید از بچگی عاشق شغل پرستاری بوده و نقشش در سریال موج اول را هم از یک پرستار واقعی الهام گرفته است.

23 بهمن 1400

تازه وارد بازیگران جدیدش را شناخت

تصویربرداری سریال اپیزودیک تازه وارد به تهیه کنندگی محمدجواد موحد و با حضور بازیگران نو این اثر ادامه دارد.

21 بهمن 1400

بیست و یکمین جشن حافظ بیست و نهم آبان برگزار می گردد

تهران (پانا) - امید معلم از برگزاری بیست و یکمین دوره جشن حافظ اطلاع داد.

11 آذر 1400

پخش سرجوخه به تعویق افتاد

سریال سرجوخه ساخته نو احمد معظمی که طبق اعلام شبکه سه قرار بود از سه شنبه 27 مهرماه روی آنتن برود؛ فعلا پخش نمی گردد.

23 آبان 1400

بازیگر خورشید مهمان دست در دست می گردد

محمود جعفری بازیگر پیشکسوت سینما، تلویزیون و تئاتر و روح الله زمانی بازیگر جوان فیلم سینمایی خورشید مهمان دست در دست در شبکه دو می شوند.

23 شهریور 1400

انیمیشن پابجی به وسیله نت فلیکس ساخته خواهد شد

در پی ساخت انیمیشن های سریالی مختلف بر اساس بازی های ویدیویی، به لطف نتفلیکس قرار است پابجی (PUBG) هم صاحب انیمیشنی برای خود گردد.

24 مرداد 1400

سریال های تلویزیونی مارول از بدترین تا بهترین

دنیای سینمایی مارول با پخش سریال های تلویزیونی نو در دیزنی پلاس با سرعت خوبی در حال توسعه است. در ابتدا سریال های تلویزیونی از طریق تلویزیون مارول تولید شده و فقط دارای ارتباطاتی با مجموعه ی فیلم ها بودند. سریال های تلویزیونی نو دیزنی پلاس متفاوت هستند...

3 مرداد 1400
تعداد: (35)