هشدار جدی شرکت تولید مواد ضدعفونی کننده ، توصیه ضدکرونایی ترامپ را جدی نگیرید

به گزارش فدایی داری، یکی از بزرگ ترین تولیدکننده های مواد بهداشتی و سلامتی در دنیا به مشتریان خود هشدار شدید داد از عمل کردن به توصیه رئیس جمهوری آمریکا درباره تزریق زیرپوستی یا نوشیدن ضدعفونی کننده ها بپرهیزند.

هشدار جدی شرکت تولید مواد ضدعفونی کننده ، توصیه ضدکرونایی ترامپ را جدی نگیرید

به گزارش فدایی داری به نقل از فوربس، شرکت بریتانیایی رکیت بکینزر که در جهان با نام هایی چون دتول و لیسول شناخته می شود، به مشتریان خود هشدار داد سخنان روز گذشته دانلد ترامپ مبنای علمی ندارد و نمی توان با تزریق کردن مواد ضدعفونی کننده یا خوردن آن به جنگ ویروس کرونا رفت.

رئیس جمهوری آمریکا در سخنانی که با انتقادهای گسترده کارشناسان، پزشکان، ویروس شناسان و سیاستمداران جهان روبرو شد، پیشنهاد کرد برای درمان بیماران مبتلا به کووید-19 از مواد ضدعفونی کننده استفاده شود. چرا که این مواد بیرون بدن می توانند ویروس را خیلی زود از بین ببرند و طبعا تزریق زیرپوستی یا نوشیدن این مواد هم در درون بدن بیماران همان کارکرد را خواهد داشت و می تواند مبتلایان کرونا را درمان کند.

حالا مدیران رکیت بکینزر نگرانند مشتریان مواد ضدعفونی کننده این شرکت از جمله دتول و لیسول با خوردن تا تزریق کردن مواد به سلامتی خود آسیب اساسی بزنند. مواد تولیدی این شرکت به 200 کشور در چهار گوشه جهان می رود و اگر درصدی هر چند ناچیز از مشتریان و مصرف کنندگان هم توصیه ترامپ را جدی بکیرند، پیامد آن فاجعه بار خواهد بود.

در بیانیه رکیت بکینزر آمده است: در هیچ شرایطی نباید مواد ضدعفونی کننده به هیچ شکل وارد بدن انسان شود؛ چشیدن، تزریق کردن یا هر روش دیگر. مشتریان محصولات ما در روزهای اخیر بارها درباره کارکرد داخلی مواد ضدعفونی کننده به ویژه برای درمان کووید-19 پرسیده اند. اگر کسی در این باره سئوال دارد، بهتر است به سایت ما مراجعه کنند و اطلاعات دقیق و درست بگیرد.

منبع: همشهری آنلاین

به "هشدار جدی شرکت تولید مواد ضدعفونی کننده ، توصیه ضدکرونایی ترامپ را جدی نگیرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار جدی شرکت تولید مواد ضدعفونی کننده ، توصیه ضدکرونایی ترامپ را جدی نگیرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید