همایش بین المللی نجوم ایکرانت، اصفهان برگزار می گردد

به گزارش فدایی داری، خبرنگاران/اصفهان دانشکده فیزیک دانشگاه صنعتی اصفهان با همکاری موسسه ایکرانت همایش بین المللی نجوم ایکرانت-اصفهان را در تاریخ 12 تا 14 آبان به صورت آنلاین برگزار می نماید.

همایش بین المللی نجوم ایکرانت، اصفهان برگزار می گردد

همایش بین المللی نجوم ایکرانت- اصفهان به آنالیز طیف گسترده ای از موضوعات شامل تاریخچه تحول علم نجوم در ایران تا ساخت رصدخانه ملی ایران و بعلاوه به آنالیز پیشرفت های اخیر نظری و رصدی در حوزه نسبیت عام و اخترفیزیک انرژی های بالا، سیاه چاله ها، ماده تاریک و کیهانشناسی جهان اولیه می پردازد. از جمله اهداف این همایش آنالیز امکان توسعه همکاری مراکز تحقیقاتی ایران و دانش پژوهان ایرانی با مرکز بین المللی ایکرانت و حدود 60 موسسه تحقیقاتی زیرمجموعه این شبکه است.

این همایش با دعوت از 32 سخنران برجسته از سراسر جهان از جمله روی پاتریک کر (خالق سیاه چاله چرخان)، شینگ-تانگ یائو (برنده مدال فیلدز ریاضی در سال 1982)، رمو روفینی (رئیس موسسه ایکرانت)، یوسف ثبوتی (بنیان گذار دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان)، حبیب خسروشاهی (رئیس پروژه رصد خانه ملی ایران) و... برگزار می گردد.

به گزارش فدایی داری، در روز دوم همایش کارگاهی با موضوع علم داده در اخترفیزیک نسبیتی برگزار خواهد شد. به آن دسته از شرکت کنندگان کارگاه که پیروز به انجام پروژه شوند، گواهی حضور اعطا خواهد شد.

مهلت ثبت نام برای حضور در این همایش نهم آبان ماه است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "همایش بین المللی نجوم ایکرانت، اصفهان برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همایش بین المللی نجوم ایکرانت، اصفهان برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید