ورود جنجالی لیونل مسی به اپل تی وی، عکس

به گزارش فدایی داری، دیجیاتو نوشت: طبق بندی که در قرارداد مسی وجود دارد، او از سرویس اشتراکی نو MLS Season Pass اپل تی وی و مشترکین نو آن عایدی خواهد داشت.

ورود جنجالی لیونل مسی به اپل تی وی، عکس

لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی فوتبال دنیا شب گذشته از تصمیم خود برای پیوستن به باشگاه فوتبال اینتر میامی لیگ آمریکا (MLS) اطلاع داد. براساس گزارش های منتشر شده، ظاهراً بندی در قرارداد پیشنهاد شده به مسی وجود دارد که شامل کسب عایدی این ستاره فوتبال از سرویس اشتراکی تازه MLS Season Pass سرویس استریم اپل می گردد.

براساس تصویری که به وسیله حساب توییتر نشریه ESPN منتشر شده است، خرید مسی بزرگ ترین انتقال تاریخ 27 ساله لیگ فوتبال MLS محسوب می گردد و طبق بندی که در قراردادش وجود دارد، او از سرویس اشتراکی تازه MLS Season Pass اپل تی وی و مشترکین تازه آن نیز عایدی کسب خواهد نمود.

سرویس MLS Season Pass ماهانه 14.99 دلار یا 49 دلار برای باقی فصل هزینه دارد، اما مشترکین اپل تی وی پلاس می توانند با نرخ تخفیفی 12.99 دلار در ماه یا 39 دلار برای به جای مانده فصل در آن ثبت نام نمایند. هر یک از مسابقات MLS به عنوان بخشی از شراکت 10 ساله بین اپل و MLS به صورت زنده به وسیله برنامه Apple TV پخش می گردد.

ساخت مستند مسی به وسیله اپل

بعلاوه یک روز قبل از اینکه مسی تصمیم خود برای امضای قرارداد با باشگاه اینتر میامی را اعلام کند، اپل گفت که یک مستند چهار قسمتی درباره این فوق ستاره آرژانتینی خواهد ساخت که به وسیله +Apple TV پخش می گردد.

انتقال مسی به آمریکا، یکی از بزرگ ترین اخبار چند وقت گذشته دنیای فوتبال محسوب می گردد که توجهات زیادی را به خود جلب نموده است. درحالی که گفته می شد فوق ستاره سابق بارسلونا قرار است پس از باشگاه فوتبال پاری سن-ژرمن، مانند ستاره های دیگری ازجمله کریستیانو رونالدو و کریم بنزما راهی عربستان گردد، اما او تصمیم گرفت آمریکا را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کند. حضور مسی در تیم فوتبالی که مالک آن دیوید بکام است، می تواند اندازه توجه هواداران به MLS را افزایش داده و می توان انتظار داشت تا اپل که استریم این مسابقات را برعهده دارد نیز سود ببرد.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "ورود جنجالی لیونل مسی به اپل تی وی، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود جنجالی لیونل مسی به اپل تی وی، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید