وعده ارزانی شکر ، شکر کیلویی چند می گردد؟

به گزارش فدایی داری، شکر تنظیم بازار تا 20تیرماه در بازار توزیع می گردد و با قیمت 28هزار تومان به دست مصرف کنندگان می رسد.

وعده ارزانی شکر ، شکر کیلویی چند می گردد؟

به گزارش فدایی داری، رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی تهران درباره مسئله ای که باعث کمبود و گرانی شکر شده بود به فدایی داری گفت: انبارهایی که تا پیش از این به عمده فروشی ها برای خرید شکر معرفی شده بود مسیر دوری داشت و در فیروزکوه قرار داشت. حمل ونقل شکر از این انبارها تا تهران هزینه 2 تا 3 برابری داشت و به همین علت

توزیع کننده های تهران از این انبارها استقبال نکردند چراکه حاشیه سود بنکدار و سوپرمارکت در قیمت نهایی دیده نشده بود و سود بسیار جزئی برای عمده فروش و خرده فروش دربرداشت.

رضا کنگری شرح داد: شکر در انبار با قیمت 25.500تومان تحویل بنکدار می گردد اما یک درصد ارزش افزوده، هزینه های حمل ونقل تا تهران و بعلاوه هزینه های تخلیه و بارگیری به این مبلغ افزوده می گردد و قیمت نهایی شکر را از نرخ های اعلام شده بالاتر می برد.

وی با بیان اینکه خرده فروشی ها هر کیلو شکر را با قیمت 26.800تومان از بنکداری تحویل می گیرند و باید کیلویی 28هزار تومان به مصرف کننده بفروشند، اضافه نمود: سود 3درصدی بنکدار و بعلاوه سود 13درصدی سوپرمارکت در نرخ گذاری شکر دیده نشده و از مبدا تا مقصد تنها 9درصد حاشیه سود برای این کالا درنظر گرفته شده که این موضوع استقبال از خرید شکر این انبارها را کاهش داد.

رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی تهران با اشاره به برطرف این مشکل و توزیع شکر با قیمت مصوب تا هفته آینده گفت: طی مذاکراتی که با جهادکشاورزی انجام گرفت قرار شد از فردا شکر از انبارهای نزدیک تر بارگیری و در مرکز توزیع گردد تا مشکل کمبود و گرانی شکر در تهران حل گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "وعده ارزانی شکر ، شکر کیلویی چند می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وعده ارزانی شکر ، شکر کیلویی چند می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید