پرش و آفرود با لامبورگینی استراتو، عکس

به گزارش فدایی داری، پدال نوشت: آیا با تبدیل یک سوپر اسپرت به یک خودروی آفرودی، می توان انتظار عملکرد آفرودی هم از آن داشت؟ لامبورگینی استراتو به این سؤال جواب می دهد.

پرش و آفرود با لامبورگینی استراتو، عکس

لامبورگینی هوراکان استراتو، یک نسخه آفرود از این سوپراسپرت کوپه پرطرفدار است که به وسیله یکی از مشتریان با چالش های آفرودی روبرو شده است. مالک خودرو، ابتدا آن را به یک معدن سنگ در بریتانیا برد. مسیر پر از سنگ و ناهمواری بوده و قسمت پایینی سپر را خم نموده و چرخ ها را به هوا می برند؛ بنابراین مالک این مسیر را رها می نماید. در مرحله بعد راننده زدن دکمه ترمز پارک الکترونیکی در حال حرکت را تست می نماید. تست های بعدی J-Turn آفرودی و مسیر 8 شکل هستند.

در مسیرهای خاکی، استراتو به خوبی عمل می نماید. شیرین کاری آخر کار هم یک جامپ یا پرش زیبا است. پرش بلند و چشمگیر استراتو به گونه ای است که مسافتی طولانی را طی می نماید و با زاویه تندی رو به پایین می آید که به نظر می رسد ضربه شدیدی به آن وارد گردد اما خودرو بدون آسیبی جدی فرود می آید.

لامبورگینی هوراکان استراتو با تعلیقی که 4.3 سانتی متر بلندتر از هوراکان اوو است و با تایرهای مخصوص بریجستون و افزایش فاصله عرضی محورها تا 3.3 سانتی متر و ضربه گیرهای زیر بدنه و دورگلگیرها، برای آفرودهای سبک مهیا شده است. قدرت موتور 5.2 لیتری 10 سیلندر تنفس طبیعی آن 602 اسب بخار است و در 4.3 ثانیه از سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می رسد. نهایتاً 1499 دستگاه از استراتو فراوری خواهد شد و با قیمت پایه 279 هزار دلار به فروش می رسد.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "پرش و آفرود با لامبورگینی استراتو، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرش و آفرود با لامبورگینی استراتو، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید