چاقوکشی در فوتبال؛ جراحت شدید یک مربی!

به گزارش فدایی داری، فوتبال اسپانیا شاهد یک اتفاق عجیب و شوکه کننده بود. در جریان ملاقات دو تیم پدرو هیدالگو B و فیرگاس در چارچوب لیگ دسته دوی منطقه ای این کشور وقتی سوت سرانجام بازی به صدا در آمد فردی با چاقو به چند نفر از بازیکنان و یک مربی حمله ور شد.

چاقوکشی در فوتبال؛ جراحت شدید یک مربی!

این بازی روز شنبه با پیروزی 2-1 فیرگاس به انتها رسید. مسابقه تا پیش از حمله فرد چاقو به دست بدون تنش جریان داشت و بدون صحنه ای جنجالی به انتها رسید.

وقتی بعد از سوت انتها زمانی که بازیکنان و کادر فنی دو تیم در حال ورود به تونل استادیوم بودند بین دو نفر از کسانی که در کنار زمین حضور داشتند درگیری رخ داد. یکی از این افراد اما ناگهان چاقویی از جیب بیرون آورد و به سمت مربی فیرگاس حمله ور شد و او را از ناحیه دست مورد اصابت قرار داد.

فرد حمله کننده به سرعت از محل حادثه گریخت. پلیس و آمبولانس خیلی زود به صحنه رسید و دانیل خوزه تراویسو، مربی مصدوم، و دو نفر از بازیکنان را که مورد حمله قرار گرفته بودند به بیمارستان منتقل کرد.

رسانه ها در اسپانیا خبر دادند این مربی مصدوم با جراحت جدی از ناحیه دست روبرو است و یکی از بازیکنان هم از ناحیه گردن زخمی شده است.

منبع : ورزش سه

منبع: فرارو

به "چاقوکشی در فوتبال؛ جراحت شدید یک مربی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چاقوکشی در فوتبال؛ جراحت شدید یک مربی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید