چگونه با استفاده از کت بامبر استایل جذابی داشته باشید؟

به گزارش فدایی داری، کت بامبر یکی از لباس هایی است که در همه زمان های سال قابل استفاده است و باید در کمد لباس همه آقایان وجود داشته باشد. این کت کلاسیک که مدل های متنوعی دارد و می تواند در موقعیت های بسیاری استفاده شود هم شیک و هم کاربردی است. بنابراین فرقی نمی کند که در پی کتی هستید که در فصل زمستان شما را گرم نگه دارد یا در پی کتی هستید که استایل کژوالتان را تکمیل کند در هر حال کت بامبر انتخاب مناسبی است. در این مطلب به بررسی انواع مختلف کت های بامبر پرداخته و به شما یاد می دهیم که چگونه با استفاده از کت بامبر استایل جذابی داشته باشید.

چگونه با استفاده از کت بامبر استایل جذابی داشته باشید؟

کت بامبر چیست؟

تاریخچه کت بامبر به جنگ جهانی اول و هنگامی که خلبان ها به یک پوشش گرم و بادوام برای پرواز نیاز داشتند باز می شود. به مرور زمان افراد عادی هم از این کت استفاده کرده و اکنون این کت به یکی از موارد استاندارد استایل آقایان تبدیل شده است. کت بامبر اگرچه در اصل از چرم تهیه می شد اما اکنون از جیر، پشم، پلاستیک، پلی استر و موارد دیگر هم تهیه می شود. با وجود اینکه کت بامبر با سرآستین ها، پایین کت خط دار، زیپ جلو و یقه خاص مشخص می شود اما در طول سال ها با تغییرات بسیار زیادی همراه بوده است. امروزه این کت کلاسیک در انواع مختلفی از مدل ها، میزان ها و رنگ ها در دسترس است.

  • 8 مدل کت چرم شیک و زیبا برای روزهای سرد

استایل های مختلف کت های بامبر

کت بامبر قرمز تیره می تواند با انواع مختلفی از استایل ها ست شود اما کمی ظاهر را غیررسمی می سازد. برای داشتن ظاهر شیک تر با کت بامبر زرشکی، آن را با شلوار جین مشکی و تیشرت یا هودی مشکی ست کنید. نتیجه این مساله یک استایل کژوال شیک برای تعطیلات آخر هفته است.

کت های بامبر زیتونی

کت های بامبر زیتونی و سایر رنگ های طیف سبز انتخاب های محبوبی در میان آقایان به شمار می روند. رنگ منحصر به فرد و زیبایی کت آن را به یک انتخاب ایدئال برای ایجاد استایل کژوال شیک تبدیل می کند. کت بامبر زیتونی به عنوان لباسی که می تواند بقیه استایلتان را تکمیل کند کاربرد دارد و به خوبی با شلوارهای ساده مانند شلوار کتان یا جین ست می شود. علاوه بر این کت بامبر زیتونی با رنگ های خنثی استایل بسیار خوبی را ایجاد می کند.

کت های بامبر قرمز

برای آقایانی که دوست دارند استایلی مطابق مد روز داشته باشند کت بامبر قرمز یک انتخاب عالی است. این کت علاوه بر اینکه نسبت به رنگ های دیگر بیشتر مطابق مد روز است همچنین استایل بسیار شیکی را هم ایجاد می کند. این استایل علاوه بر این با موارد ساده در رنگ های کلاسیک هم به خوبی ست می شود. برای داشتن استایل ساده و در عین حال شیک کت بامبر قرمز را با شلوار جین آبی تیره، تیشرت یقه گرد سفید و کفش کتانی ست کنید.

کت های بامبر مشکی

هنگام انتخاب کت بامبر، مشکی یک انتخاب کلاسیک به شمار می رود. کت بامبر مشکی علاوه بر کاربردی بودن، به آسانی با لباس های مختلفی ست می شود. برای داشتن یک استایل شیک زیبا سعی کنید کت بامبر مشکی نایلونی را انتخاب کنید. همچنین کت بامبر مشکی چرم هم می تواند استایل های زیبایی را ایجاد کند. برای داشتن استایل های شیک تر در پی جنس های پشم و جیر باشید. هنگامی که مدل و جنس مناسب خود را انتخاب کردید دقت کنید که میزان آن کاملا متناسب با بدنتان باشد.

کت های بامبر سفید

ممکن است کت بامبر سفید یکی از انتخاب های رایج و متداول نباشد اما یکی از اجزای عالی استایل است. با استفاده از این کت می توانید در فصل بهار بدون ایجاد برجستگی خیلی زیاد در ظاهر، استایل شیکی داشته باشید. به دلیل رنگ خنثای این کت، کت بامبر سفید بسیار کاربردی بوده و با بسیاری از رنگ ها ست می شود. برای شیک تر شدن استایل سعی کنید این رنگ کت را با اجزای روشن تر دیگر استایل مانند شلوار جین های آبی روشن یا شلوار کتان قهوه ای روشن و کفش کتانی سفید ست کنید.

کت های بامبر جیر

کت بامبر جیر ممکن است برای هوای بارانی ایدئآل نباشد اما می تواند استایل شیک و زیبایی را ایجاد کند. این کت به دلیل پارچه اش استایل منحصربه فردی را روی کت معمولی بامبر ایجاد می کند. هنگام انتخاب کت بامبر جیر رنگ هایی مانند قهوه ای، بژ و سنگی را به خاطر داشته باشید زیرا بهترین ظاهر را ایجاد می کنند. اگرچه طیف مشکی، سفید و سرمه ای هم بسیار تاثیرگذار هستند.

کت های بامبر بلند

با وجود اینکه رنگ های بسیار متنوعی از کت های بامبر وجود دارند که می توانید رنگ دلخواه خود را از میان آن ها انتخاب کنید، همچنین مجموعه ای از مدل ها و میزان ها هم وجود دارند. یک کت راسته بلند بامبر هم انتخابی است که ارزش دارد به آن توجه کنید. اگرچه بسیاری از کت های بامبر بلندیشان تا بالای باسن است اما کت بامبر راسته بلندتر است. بنابراین انتخاب ایدئالی برای زمستان به شمار می رود و می تواند استایل بسیار شیک و زیبایی را ایجاد کند. فقط حتما آن را با شلوار اندامی ست کنید تا ظاهر گشاد آن را متوازن سازید.

کت های بامبر چرم

کت بامبر چرم یک انتخاب اصیل است که هیچگاه دمده نمی شود. برای ایجاد استایل شیک زمستانی کار را با انتخاب رنگ دلخواه خود آغاز کنید. رنگ مشکی یکی از رنگ های عالی برای ایجاد استایل شیک است که با شلوار اندامی مشکی و تیشرت یا هودی مشکی به خوبی ست می شود. سایر رنگ ها مانند قهوه ای استایل غیررسمی تری را ایجاد کرده و به خوبی با شلوار جین آبی و تیشرت سفید ست می شوند.

  • 11 مدل کت مردانه عالی که در بهار 1401 نیاز دارید

در چه موقعیت هایی کت بامبر بپوشیم؟

موقعیت های غیررسمی

هنگام انتخاب لباس برای موقعیت های غیررسمی، کت بامبر انتخابی عالی برای لباس بیرونی است و می تواند به آسانی با شلوار جین، کتان یا شلوار کژوال و غیررسمی پوشیده شود. در هوای گرم تیشرت انتخابی ایدئآل و در هوای سرد سویشرت بهترین انتخاب است. در رابطه با انتخاب کفش هم کفش های کتانی یک انتخاب معمولی هستند و به خوبی با همه مدل های کت بامبر ست می شوند.

موقعیت های اسمارت کژوال

ممکن است کت بامبر انتخاب همیشگیتان نباشد اما می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای موقعیت های اسمارت کژوال به شمار رود. فقط کافی است یک مدل شیک به رنگی خنثی مانند مشکی را انتخاب کنید. سپس تمام کاری که باید انجام دهید این است که مطمئن شوید بقیه استایلتان با کت بامبر ست باشند. به این منظور کت بامبر را با یک پیراهن یقه دار و یک جفت شلوار کتان یا پارچه ای ست کنید. برای انتخاب کفش هم در پی کفش رسمی ای باشید که خیلی احساس رسمی بودن نداشته باشد به عنوان مثال می توانید کفش ورزشی چرم، لوفر یا دربی جیر را انتخاب کنید.

تناسب میزان کت بامبر باید چگونه باشد؟

هنگام انتخاب کت بامبر انتخاب مدلی که میزان متناسبتان را داشته باشد بسیار مهم است. به این منظور مدلی را انتخاب کنید که سرشانه هایش مرتب بایستد و در قسمت بازوها و تنه متناسب باشد. اگرچه کت های بامبر به صورت سنتی اورسایز بودند اما امروزه کمی جمع و جورتر هستند و یک یا دو لایه زیر آن ها پوشیده می شود. همچنین مطمئن شوید که بلندی کت خود را بررسی کرده و اطمینان حاصل کنید که آستین ها برایتان مناسب هستند. به صورت ایدئآل بلندی کت بامبر باید تا روی خط کمر شلوار باشد و آستین ها هم باید تا روی استخوان مچ دقیقا قبل از کف دست باشند.

  • چگونه هودی را در استایل های مختلف مردانه ست کنیم؟

چگونه از کت های بامبر در استایل خود استفاده کنیم؟

  • لباس های خود را با مدل و رنگ کت بامبر ست کنید.
  • برای داشتن یک استایل کژوال مجذوب کننده کت بامبر خود را با یک تیشرت، شلوار جین یا شلوار کتان و کفش کتانی ست کنید.
  • برای استفاده از کت بامبر در موقعیت های اسمارت کژوال یک مدل کلاسیک را انتخاب کرده و آن را با شلوار کتان یا شلوار پارچه ای و پیراهن یقه دار ست کنید.
  • کت بامبر خود را با ست کردن آن با لباس های دیگر به رنگ های خنثی به یک جزء مجذوب کننده استایل تبدیل کنید.
  • یک کت چرم مشکی بامبر را برای داشتن استایل شیک یا یک کت جیر قهوه ای برای داشتن استایل شیک منحصربه فرد استفاده کنید.

زیر کت بامبر چه لباسی بپوشیم؟

رایج ترین لباسی که زیر کت بامبر پوشیده می شود یک تیشرت ساده است که آن را به یک کت غیررسمی عالی تبدیل می کند. اگرچه در صورتی که بخواهید استایلتان کمی رسمی تر شود می توانید از پیراهن دکمه دار، پولوشرت یا حتی یقه اسکی استفاده کنید.

در صورتی که هوا خیلی سرد است و کت بامبرتان گشاد است می توانید برای ایجاد گرمای بیشتر زیر آن هودی بپوشید.

آیا باید زیپ کت های بامبر را ببندیم؟

کت بامبر را می توان با بستن یا بدون بستن زیپ پوشید. این مساله فقط به ظاهری که در پی ایجاد آن هستید و همچنین آب و هوا بستگی دارد.

آیا کت های بامبر مد هستند؟

کت های بامبر یکی از اجزای کلاسیک کمد لباس به شمار می روند که هیچگاه دمده نمی شوند. خرید کت بامبر یک سرمایه گذاری بلندمدت عالی در زمینه پوشاک است.

آیا می توان زیر کت بامبر هودی پوشید؟

تا زمانی که کت بامبر کمی گشاد باشد می توان زیر آن هودی پوشید. کت های بامبری که اندامی هستند به خودی خود استایل زیبایی را ایجاد می کنند اما اگر زیر آن ها لباس های زیادی بپوشید ظاهر نامرتبی به وجود می آید.

منبع: The Trend Spotter

منبع: دیجی استایل

به "چگونه با استفاده از کت بامبر استایل جذابی داشته باشید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه با استفاده از کت بامبر استایل جذابی داشته باشید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید