کشتی گیران نیاز به تمرین گروهی دارند، شمارش معکوس برای آغاز اردو

به گزارش فدایی داری، رامین طاهری یکی از فرنگی کاران ملی پوش خوزستانی است که برای تمرین در شرایط کرونایی، از زادگاهش در ایذه به اهواز نقل مکان کرده تا بتواند با امکانات بیشتر و همچنین رعایت پروتکل های بهداشتی به تمرین بپردازد.

کشتی گیران نیاز به تمرین گروهی دارند، شمارش معکوس برای آغاز اردو

طاهری در این خصوص به فدایی داری گفت: از همان روزهایی ابتدایی شیوع کرونا و تعطیلی اردوهای تیم ملی از تهران به ایذه بازگشتم، اما شرایط تمرین در این شهر به گونه ای بود که باید فکری اساسی برای حفظ آمادگی جسمی و روحی ام می کردم. به همین دلیل به شهر اهواز رفتم تا هم از امکانات بیشتری بهره ببرم و هم به کمک برخی از اردونشینان تیم ملی که آنها هم به همین شرایط دچار شده بودند، بتوانم حریف تمرینی داشته باشم.

مدعی کسب دوبنده تیم ملی در خصوص برنامه آینده خود گفت: فعلا که همه چیز تحت تاثیر کرونا واقع شده است و معین نیست اردوهای تیم ملی تا چه زمان تعطیل است، ولی باید خودمان در مرز آمادگی نگه داریم. ما برای کسب سهمیه المپیک راه سختی را پیش رو داریم اما معتقدم کسب سهمیه در میادین گزینشی آسیایی به مراتب از مسابقات اروپایی راحت تر است.

وی ادامه داد: امیدوارم شرایطی فراهم شود تا اردوهای تیم ملی تحت قرنطینه و با رعایت پروتکل های بهداشتی آغاز شود. ضمن اینکه لیگ هم می تواند کمک بزرگی به کشتی گیران کند، چون ما درآمد دیگری از کشتی نداریم و باید از این طریق امرار معاش کنیم. ولی به هر حال نباید از خطرات ویروس کرونا هم غافل شد، چراکه تا به امروز برخی از ورزشکاران را درگیر کرد و شرایط وخیمی برای آنها رقم زد.

طاهری در خصوص مصدومیت های پی در پی و عمل جراحی زانویش گفت: من در یکی دوسال اخیر به دلیل مصدومیت، دچار مسائل زیادی شدم و تا مدتی از میدان دور ماندم. خوشبختانه با پشت سر گذاشتن این دوران سخت، توانستم پس از عمل جراحی تحت نظر دکتر کیهانی دوباره به میدان بازگردم و هم اکنون به عنوان یک مدعی به دنبال کسب دوبنده تیم ملی هستم.

فرنگی کار خوزستانی تیم ملی در انتها گفت: به عنوان یکی از اردونشینان تیم ملی که مثل تمامی کشتی گیران این عرصه، مدتهاست به دلیل شیوع ویروس کرونا نمی توانیم اردو برگزار کنیم، برای آغاز تمرینات گروهی ثانیه شماری می کنم. طبیعتا تمرینات درون اردویی بازده بسیار بهتری نسبت به تمرینات انفرادی دارد، چراکه در فرایند آماده سازی کشتی، نیاز به حریف تمرینی دارید و نمی توان بدون حریف برای زمان طولانی به تمرین مطلوب امیدوار باشید.

منبع: خبرگزاری مهر

به "کشتی گیران نیاز به تمرین گروهی دارند، شمارش معکوس برای آغاز اردو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتی گیران نیاز به تمرین گروهی دارند، شمارش معکوس برای آغاز اردو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید