یاری جالب عینک های VR و AR به تغییر آموزش های هلال احمر

به گزارش فدایی داری، استفاده از ابزار های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده، سرعت و تاثیر آموزش را افزایش می دهد بنابراین با همکاری معاونت پشتیبانی و اداره کل فناوری اطلاعات، عینک های VR و AR را تا خاتمه سال جاری در آموزش های همگانی هلال احمر به کارگیری خواهیم کرد.

یاری جالب عینک های VR و AR به تغییر آموزش های هلال احمر

معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر از تجهیز ایستگاه های سیار و موقت آموزش همگانی به شبیه ساز واقعیت اضافه نموده و واقعیت مجازی VR و AR اطلاع داد.

پیمان صابریان در این باره گفت: استفاده از ابزار های واقعیت مجازی و واقعیت اضافه نموده، سرعت و تاثیر آموزش را افزایش می دهد بنابراین با همکاری معاونت پشتیبانی و اداره کل فناوری اطلاعات، عینک های VR و AR را تا خاتمه سال جاری در آموزش های همگانی هلال احمر به کارگیری خواهیم کرد.

او اضافه نمود: برنامه هایی که به طور مستمر برای این شبیه ساز ها طراحی می گردد؛ نقاط کم خطر و پرخطر در ساختمان و جلوگیری از فرار غیراصولی و ناامن با آموختن اصول پناه گیری در هنگام وقوع زلزله را آموزش خواهد داد.

صابریان ادامه داد: با شبیه سازی سیلاب استفاده نماینده از این ابزار ها می آموزد که در هنگام حادثه به چه نقاطی فرار کند تا ایمن بماند. بعلاوه چه ارتفاعی از آب می تواند تعادل در ایستادن انسان و یا خودرو را برهم بزند.

او تاکید نمود: آموزش های ایستگاهی طرح هایی است که به دفعات در طول سال برگزار می گردد و در آن مربیان هلال احمر به برپایی یک ایستگاه آموزشی موقت در مکان های تجمع و معابر شلوغ اقدام می نمایند.

براساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر گفت: بعلاوه پروژه ایجاد اتاق های فرار نیز در دستور آنالیز است تا در اختیار آموزش های همگانی هلال احمر قرار گیرد.

منبع: فرادید

به "یاری جالب عینک های VR و AR به تغییر آموزش های هلال احمر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاری جالب عینک های VR و AR به تغییر آموزش های هلال احمر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید