کپ کام هفته آینده رویدادی برای نمایش بازی های خود برگزار می نماید

به گزارش فدایی داری، کمپانی کپ کام (Capcom) به تازگی تاریخ برگزاری رویداد گیمینگ خود را با نام Capcom Showcase اعلام نموده است.

کپ کام هفته آینده رویدادی برای نمایش بازی های خود برگزار می نماید

این مراسم که به صورت آنلاین در تاریخ 13 ژوئن 2022 (23 خرداد 1401) برگزار می گردد، شامل اخبار و به روزرسانی هایی مربوط به بازی های اعلام شده قبلی این کمپانی است و تقریبا 35 دقیقه طول خواهد کشید. بیانیه رسمی کپ کام در خصوص مراسم نشان می دهد که تمرکز مراسم روی اخباری در خصوص بازی هایی نظیر بازسازی رزیدنت اویل 4، نسخه واقعیت مجازی رزیدنت اویل ویلج برای پلی استیشن وی آر 2 و استریت فایتر 6 خواهد بود.

لازم به ذکر است که این شرکت اخیرا در جریان رویداد State of Play سونی از ریمیک رزیدنت اویل 4 با تریلری رونمایی کرد. تریلری که تصویری اجمالی از قهرمان داستان یعنی لئون اس کندی و شخصیت های دیگر از جمله اشلی گراهام و ایدا وانگ را به ما نشان داد. این بازسازی قرار است در سال 2023 برای کنسول های نسل نو و رایانه های شخصی عرضه گردد. از طرفی اخیرا شاهد تریلر گیم پلی بازی استریت فایتر 6 بوده ایم. این تریلر شخصیت هایی مانند ریو و چون لی را در کنار مبارزان نو به نمایش می گذارد و حالت های نو بازی یعنی Fighting Ground ،World Tour و Battle Hub را معرفی می نماید. این بازی نیز در سال 2023 منتشر خواهد شد.

یکی دیگر از مواردی که ممکن است در این مراسم ببینیم، جزئیات نو Monster Hunter Rise: Sunbreak است. این بسته الحاقی قرار است مستر رنک (Master Rank) را به همراه هیولاها، زره ها و حرکات نو به بازی اضافه کند. Sunbreak در 30 ژوئن (9 تیر) برای رایانه های شخصی و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

همانطور که گفته شد این مراسم بیشتر روی بازی های قبلا معرفی شده تمرکز دارد، با این حال مدت کوتاهی پس از بیانیه کپ کام در خصوص آن، این شرکت ژاپنی اضافه نمود که این مراسم نگاه گسترده ای به بازی های نو نیز خواهد داشت. در واقع به نظر می رسد که شاهد یک یا دو بازی نو و معرفی نشده باشیم. در خصوص بازی های نو جزئیاتی منتشر نشده اما Dragons Dogma 2 می تواند یکی از گزینه ها باشد. از طرفی هواداران سری اکشن مگا من و سری Ace Attorney نیز به معرفی بازی های نو از مجموعه ها امیدوار هستند.

منبع: VGC

منبع: دیجیکالا مگ

به "کپ کام هفته آینده رویدادی برای نمایش بازی های خود برگزار می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کپ کام هفته آینده رویدادی برای نمایش بازی های خود برگزار می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید