گزارش، جلوه های زیبای همدلی مردم پاکستان با ایران در مبارزه با کرونا

به گزارش فدایی داری، ایران و پاکستان دو کشور مهم و استراتژیک منطقه هستند که 904 کیلومتر مرز مشترک دارند و در طول تاریخ بارها در حمایت از هم به میدان آمده اند.

گزارش، جلوه های زیبای همدلی مردم پاکستان با ایران در مبارزه با کرونا

به گزارش دفتر منطقه ای فدایی داری، مردم پاکستان باز هم در حمایت از برادران ایرانی خود به میدان آمده و بر صفحه محبت کلمات همدلی نقش کردند.

گزارش های میدانی که از گوشه و کنار کشور پاکستان به فدایی داری می رسد نشان می دهد که مردم انقلاب دوست پاکستان در حد توان خود برای حل مسائل ناشی از بیماری کرونا در ایران کوشش می نمایند.

حیدر شریف طلبه پاکستانی مقیم قم به خبرنگار ما می گوید: از زمانی که بیماری کرونا در ایران شیوع پیدا نموده است مردم منطقه بلتستان به شدت پیگیر اخبار ایران هستند و همواره در حال دعا کردن برای برادران ایران خود هستند.

وی می گوید: در تمام منطقه بلتستان مردم به صورت خودجوش مجالس توسل به اهل بیت ع برگزار نموده و به نیت درمان بیماران ایرانی و کنترل این بیماری به افراد ضعیف غذا می دهند.

این طلبه پاکستان تصریح می نماید: تنها در روستای کوچک پاری که در دوره افتاده ترین نقاط هیمالیا قرار گرفته است مردم به صورت خودجوش قربانی های زیادی به نیت شفای بیماران کرونایی ایران نذر نموده اند و برای آنها دعا می نمایند.

این خبر عجیب که در دورافتاده ترین نقاط پاکستان که در مرز مشترک چین و هند قرار گرفته است انقلاب اسلامی ایران این اندازه دوست دار دارد جالب ترین قسمت اتفاقاتی است که آقای شریفی برای ما نقل می نماید.

البته حمایت از ایران تنها در مناطق شیعه نشین پاکستان رخ نمی دهد، روز گذشته اتفاق زیبای دیگری نیز در پاکستان رقم خورد و بنیاد خیریه ایدهی که بزرگترین بنیاد خیریه منطقه جنوب آسیاست و بزرگترین سرویس آمبولانس دنیا را در اختیار دارد، نیز برای حمایت از انقلاب اسلامی ایران به میدان آمد.

گزارش ها حاکی است نماینده این بنیاد ضمن دیدار با سرکنسول ایران در شهر کراچی مبلغی حدود 300 هزار دلار برای مبارزه با کرونا به ایران اختصاص داد.

فارغ از میزان این یاری اصل همراهی این بنیاد مشهور با انقلاب اسلامی ایران نشان می دهد که مردم پاکستان آنگونه که معرفی شده اند افرادی افراطی و مخالف ایران نیستند بلکه طبق نظرسنجی که واشنگتن تایمز انجام داده از تمام کشورهای دنیا بیشتر به انقلاب اسلامی ایران علاقه دارند.

این نظرسنجی می گوید: ایران بین 74 درصد مردم پاکستان محبوبیت دارد، این میزان حدود 25 برابر بعضی کشورهای اروپایی است!

.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "گزارش، جلوه های زیبای همدلی مردم پاکستان با ایران در مبارزه با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش، جلوه های زیبای همدلی مردم پاکستان با ایران در مبارزه با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید